رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

درحالیکه بنا به اعلام مسئولان برنامه ثریا قرار بود آخرین قسمت این برنامه در سال ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شود، اما بدون هیچ اطلاعی این برنامه روی آنتن نرفت.
بیستمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی و اجرای سعید توکل در بیستمین روز اسفندماه 1400، ساعت 20 از شبکه 5 سیما تقدیم هنردوستان و رادیودوستان خواهد شد.
کوچ اخبار به «خبر» ادامه دارد

خداحافظی «خبر ۱۹» از آنتن شبکه یک

پخش اخبار ساعت «۱۹» که سال‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رفت نیز از امروز متوقف خواهد شد.

بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گفت: از سوی مرجع قضایی با انتشاردهندگان شایعات برخورد خواهد شد و هرگونه اعلام نظر درخصوص محتویات پرونده با رعایت قانون، از سوی سخنگوی دستگاه قضایی بعد از تکمیل تحقیقات انجام خواهد شد.
بازیگر جوان سریال وضعیت سفید که در اوایل دهه 1390 از تلویزیون پخش شده و مورد استقبال قرار گرفته بود از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد.
در حالی که کمتر از دو هفته تا نوروز باقی مانده، فقط شبکه یک سیما به صورت رسمی نام علی ضیاء را به عنوان مجری ویژه‌برنامه سال تحویل این شبکه اعلام کرده است و داریوش فرضیایی، منصور ضابطیان، احسان علیخانی، مصطفی امامی و رامبد جوان جزو گزینه‌های احتمالی بقیه شبکه‌ها هستند.
محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش از برنامه‌های متنوع این شبکه رادیو در عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبرداد.

ابوالقاسم ناصری مدیر تولید شبکه مستند از طراحی بسته تصویری ویژه‌ای برای ناشنوایان و کم شنوایان در شبکه مستند خبر داد.

امشب 17 اسفندماه ساعت 21:20 ویژه برنامه «نوروز در راه است» با حضور کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون و حامد محضرنیا خواننده جوان کشور روانه آنتن می شود.