«خارج از محدوده» در شبکه آموزش

فرشید درخشان تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «خارج از محدوده» خبر از ساخت یک سریال نمایشی عروسکی داد.
تصویر «خارج از محدوده» در شبکه آموزش

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی پروژه، درخشان که در کارنامه کاری‌اش کارگردانی و تهیه‌کنندگی سریال‌های طنز عروسکی، انیمیشن، و برنامه‌سازی را دارد، درباره ساختار این برنامه گفت: گروه سنی مخاطبین این برنامه، نوجوان به بالا است، که علاوه بر ساختار دراماتیک و همین‌طور استانداردهای سیتکام‌ها، درباره طرح‌واره‌های روانشناسی و نقش آن‌ها در زندگی، در قالبی سمبلیک و طنز، مخاطبین خود را با تله‌های شخصیتی آشنا می‌کند و گه‌گاه راه حل‌های رهایی از آن‌ها را آموزش می‌دهد.

سازنده سریال «سین شو» و «ماجراهای صبا»، درباره مجموعه «خارج از محدوده» اضافه کرد: این مجموعه به‌عنوان برنامه شاخص مصوب معاونت سیما در شبکه آموزش تولید می‌شود.

وی با اشاره به تجربیاتش در حوزه مدیریت خلاق کمپین‌های مختلف تبلیغاتی، ترکیب طنز موقعیت، طرح‌واره شناسی و تکنیک‌های مختلف اتاق فکر را مزیت رقابتی این سریال دانست و گفت: «خارج از محدوده» در مرحله نویسندگی است، هادی حوری و سمیه تاجیک نویسنده و بازنویس طرح‌های خروجی از اتاق فکر هستند و دکتر مهدی طباطبایی مشاور طرح‌واره شناسی کار و متن است.

گفتنی است عروسک‌ها و دکور این برنامه نیز در حال آماده‌سازی است. همچنین دکور این کار توسط امیر بنایی و عروسک‌ها توسط علی اعتصامی‌فر و محمد اعلمی در حال ساخت هستند. مدیر تولید و برنامه‌ریز کار لیلی مرادی و از بازیگران اصلی کار، می‌توان رامین ناصرنصیر را نام برد.

درخشان در پایان افزود: این برنامه در گروه آموزش‌های رسمی شبکه آموزش تولید می‌شود.

399354