رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

امروز از شبکه ‌های سه و ورزش سیما چهار دیدار منچسترسیتی ـ اتلتیکو مادرید، بنفیکا ـ لیورپول، چلسی ـ رئال مادرید و ویارئال ـ بایرن مونیخ را ببینید.

مهرداد کورش نیا کارگردان فیلم سینمایی «بی آبان» از واگذاری حق پخش این اثر به تلویزیون خبر داد.
مدتی است یا به عبارتی بهتر و منصفانه‌تر مدتهاست که یکی از ارگانها و سازمانهای مهمی که در کنار فعالیت‌های اجتماعی که بخشی از آنها را هم برای نفع مردم و هم به نفع خودش انجام می‌دهد، وظیفه خطیر فرهنگسازی را که باید به نحو احسن انجام دهد، در برخی موارد دقیقاً برعکس رفتار می‌کند و به جای آنکه گفتارها و کردارهای نیک و پسندیده که باید در جامعه نهادینه شوند تا مردم آنها را در زندگی روزمره خودشان مورد استفاده قرار دهند، چنان اقدام می‌کند که تو گویی مردم تا به حال اشتباه فکر می‌کردند و اشتباه حرف می‌زدند و اشتباه رفتار می‌کردند.
فیلمبرداری فصل ۱۱ مجموعه مردگان متحرک (The Walking Dead) به پایان رسید و بازیگران و عوامل این سریال ترسناک در روز پایان کار خود جشن گرفتند.
اولین قسمت از فصل دوم برنامه گفتگو محور «رخ به رخ» شب گذشته ۱۴ فروردین با حضور کامران تفتی پخش شد. بخش هایی از صحبت های این هنرمند را در ادامه از نظر بگذرانید.
علی ملاقلی پور کارگردان سریال «کتونی زرنگی» که بیش از دو سال از زمان تولید و آماده شدن آن می‌گذرد، با انتشار متنی خواستار روشن شدن سرنوشت این سریال توسط صداوسیما شد.