تکلیف سریال «بازی تاج و تخت» مشخص شد

شبکه HBO از ساخت دنباله سریال جدید «بازی تاج و تخت» با محوریت شخصیت محبوب جان اسنو خبر داد.

تصویر تکلیف سریال «بازی تاج و تخت» مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون، کیت هرینگتون که پیش از این دو بار برای بازی در نقش جان اسنو، قهرمان اکشن مبارز برای حفظ ارزش‌های اصیل خانواده‌اش در دنیایی بی‌رحم، نامزد دریافت جایزه امی شده بود، برای ایفای مجدد نقش این شخصیت محبوب در دنباله سریال «بازی تاج و تخت» انتخاب شده است،

در فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت»، جان اسنو متوجه شد که نام واقعی اورگون تارگرین، وارث بالقوه تاج و تخت است. در پایان سریال، او از وستروس تبعید شد و با وحشی‌ها به شمال سفر کرد تا زندگی قدیمی خود را پشت سر بگذارد.

کیت هرینگتون از زمان پایان بازی در سریال هشت فصلی «بازی تاج و تخت» در دنیای سینمایی مارول و فیلم سینمایی «جاودانگان» بازی کرده است. او همچنین اخیراً در نقش اصلی اثر جدید تئاتر ملی به نام «هنری پنجم» به روی صحنه رفته است.

هرینگتون در سریال «بازی تاج و تخت » به خاطر تحمل برخی از طاقت‌فرساترین فیلم‌برداری‌های سریال، از جمله فیلم‌برداری ۱۱ هفته‌ای و زمستانی در ایرلند شمالی در فصل آخر شهرت داشت.

دنباله جدید سریال «بازی تاج و تخت» که با تمرکز بر شخصیت جان اسنو ساخته می‌شود، شاید سرنوشت شخصیت‌های بازمانده از فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت» را دستخوش تغییر کند.

سریال هشت‌فصلی «بازی تاج و تخت» بر اساس مجموعه رمان‌های «ترانه یخ و آتش» نوشته «جورج آر.آر. مارتین» با کسب جوایز فراوان به یکی از موفق‌ترین سریال‌های تمام دوره‌ها تبدیل شد. مجموعه رمان‌های نوشته «مارتین» بخش قابل توجهی از شهرت خود را به این سریال مدیون است که بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۹ از شبکه HBO در قالب ۷۳ قسمت منتشر شد.

نسخه‌ای پسانگر از سریال «بازی تاج و تخت» با عنوان «خاندان اژدها» نیز در حال ساخت است که قرار است از تاریخ ۲۱ اوت عرضه شود. «خاندان اژدها» به اتفاقات ۲۰۰ سال قبل از سریال اصلی «بازی تاج و تخت» می‌پردازد و پیش‌زمینه خاندان تارگریِن را به تصویر می‌کشد.

منبع: ایسنا

401852