رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مهمترین اخبار

سارا سالار، همسر سروش صحت در اینستاگرام خودش پست‌های عجیبی منتشر کرد که خبر از جدایی اش از سروش صحت را می‌دهد.
شبکه فراتر برنامه‌هایی را برای جشنواره نوروزی و بهار قرآن در نظر گرفته که پخش اصلی آنها هرشب از ساعت ۱۹:۰۰ تا پاسی از نیمه شب ادامه داشته و با بالاترین کیفیت ۴K-HDR از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.
وقتی فقط ۷ سال داشت وارد دنیای بازیگری شد و با نمایش «سنجاب‌ها» روی صحنه تئاتر رفت. کمند امیرسلیمانی زمانی که ۱۲ سال داشت، با بازی در فیلم «ترنج» پایش به دنیای سینما باز و با نقش‌آفرینی در سریال‌های پرمخاطب تلویزیونی دهه ۷۰ به‌عنوان بازیگر در ذهن‌ها ماندگار شد.
رویدادی تلخ در یک بیمارستان در قم رخ داد و رسانه‌ها به سرعت برق و باد آن را به گردبادی تبلیغاتی بدل کردند و این نشان داد که نمی‌توان با یک دستگاه ابلاغی و ترویجی و رسمی به نام سیما و صدا، جامعه‌ای پیچیده  با نیاز‌های عظیم را کنترل کرد.
منوچهر والی‌زاده که چندی پیش به دلیل عارضه تنفسی در بیمارستان بستری بود، سه‌شنبه ـ ۲۲ اسفند ماه ـ مرخص شد.
«ماه خدا»، «سحرنشینی»، «ماه من»، «سدره»، «آوا نوا»، «وقت سحر»، «سر سفره خدا»، «چهارگاه»، «بیست چهل» و «دل آرام» ویژه‌برنامه‌های سحرگاهی امسال ماه مبارک رمضان هستند که از شبکه‌های سیما پخش خواهند شد.
نماینده ادوار مجلس گفتک بالاخره انتخابات برگزار شد و انتظار بود مجلس دوازدهم با روحیه انقلابی شکل بگیرد و با توانمندی هایش بتواند در جامعه امید ایجاد کند اما همه این انتظارها بعد آن گفتگوی تلویزیونی خراب شد.
بعد از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب, انتظار آن بود که رسانه ملی همه توان و تجربه خود را برای تبین این دیدگاه به کار گیرد و نمونه هایی از آثار خسارت بار و فاجعه آمیز دامن زدن به اختلافات و دعواهای سیاسی را پیش روی مخاطبان خود قرار بدهد.