خراسان رضوی

مهمترین اخبار

میهمان افطاری حرم امام رضا (ع)، آرزوی همه روزه‌دارانی است که پا به ماه میهمانی خدا گذاشته‌اند، در این گزارش برای شما می‌گوییم که چگونه بر سفره احسان امام مهربانی می‌توانیم حاضر شویم؟ خوراکی‌های سفره افطار حرم مطهر چیست؟ و چه کسانی کمک می‌کنند که بزرگ‌ترین مراسم افطاری جهان اسلام برگزار شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی:

نیمی از اعتبارات بودجه زیارت به استان تخصیص یافته است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: اعتبارات مربوط به حوزه زیارت ابلاغی امسال به این استان ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون نیمی از آن معادل ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهردرای مشهد گفت: جز حادثه ای که دو هفته پیش برای دو نوجوان در منطقه بلوار توس ایجاد شد تا این لحظه گزارش هیچ حادثه ی دارای خسارات جانی و مالی به سازمان آتش نشانی گزارش نشده است.
مدیرعامل شرکت آبفا خراسان رضوی:

با کسری 1100 لیتر آبر بر ثانیه مواجه هستیم

مدیرعامل شرکت آبفا خراسان رضوی گفت:نیاز آبی استان ۱۵ هزار و ۶۰۰ لیتر برثانیه است که این رقم هم اکنون با احتساب پروژه‌های بهره‌برداری شده امسال به ۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر رسیده و همچنان با کسری آب به میزان هزار و ۱۰۰ لیتر برثانیه روبه‌روست.
رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد:

بدهی دولت به مدیریت شهری مشهد 27 هزار میلیارد تومان است

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: وصول مطالبات از دولت یکی از مسائلی است که اعتقاد دارم که به جز مقطع کوتاهی از دوره پنجم، سایر دوره ها از توجه به آن کوتاهی کرده اند.
رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر مشهد:

رنگ و بوی تازه شهر در مناطق کم برخوردار می پیچد

رئیس کمیسیون ویژه حاشیه شهر گفت: توزیع عادلانه خدمات در شهر ویژه ترین انتظار شورا شهر از شهرداری است که در این راستا شهرداری مشهد به گونه ای اقدام کرده تا شهروندان در مناطق کمتر برخوردار نیز از رنگ و بوی جدید شهر بهره مند شوند.
با تصمیم آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدارس نوبت عصر 2 ساعت زودتر تعطیل می شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس نوبت عصر در روز سه شنبه ۲۲ اسفند در سراسر استان ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی با اعلام نرخ آجیل و خشکبار در آستانه نوروز امسال گفت: این اقلام در مقایسه با نوروز سال گذشته افزایش قیمت زیادی نداشته و بازار آن نیز تقریبا راکد بوده است.
رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی گفت: چین به صورت رسمی اعلام کرده که خراسان رضوی را برای برقراری ارتباط و همکاری با استان مسلمان‌نشین «سین کیانگ» و پهناورترین استان این کشور انتخاب کرده است.
فرماندار مشهد گفت: مردم مشهد آن‌گونه در ۱۱ اسفند پای کار آمدند که ۱۷ درصد رایی که در صندوق ریخته شده بیشتر از دوره قبل در سال ۹۸ است. درصد مشارکت هم بیشتر بوده است و ۷ درصد مشارکت نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است.