خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: برای عبور از بار مصرف برق در سال 1403 در یک اقدام ویژه، پروژه‌ افزایش ظرفیت پست 400 کیلوولت ذکریا در دستور کار قرار گرفت.
معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان:

مساجد خراسان میزبان ۴۷ هزار معتکف می‌شود

حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا گفت: 685 مسجد استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی میزبان 47 هزار معتکف خواهد بود.
یک نوجوان ۱۶ ساله‌ که با ارسال پیامک و فیلم‌های مبتذل برای دختری ۸ ساله بزرگ‌ترها را به جان هم انداخته بود، در جنجال وحشتناکی که به راه انداخت باعث تیراندازی و نزاعی خونبار شد.
شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای مشهد، هوای شهر را در وضعیت قرمز برای گروه های حساس اعلام کرد.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی مطرح کرد؛

پلمب ۲۱ واحد صنفی به دلیل به کارگیری اتباع خارجی

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: به کارگیری اتباع خارجی در محدوده سه کیلومتری حرم مطهر رضوی ۲۱ واحد صنفی را به تعطیلی کشاند.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود ناپایداری وضعیت جوی تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه داشته باشد و پس از آن روند افزایشی دما در استان آغاز خواهد شد.
رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت:۳۰ نفر از ثبت نام شدگان برای عضویت در مجموعه جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی از بانوان هستند.
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از مرگ یک مقنی بر اثر ریزش قنات در روستای سنگ سفید خبر داد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: در آتش سوزی باغ ویلا در استان، زن و مرد جوانی که داخل یکی از اتاق های ساختمان گرفتار شده بودند، دچار خفگی ناشی از دود شدند و جان باختند.