چند چهره چند جمله

مشاور سیاسی رهبری انقلاب گفت: شورای حکام آژانس، ‎آمریکا و ‎تروئیکای اروپایی سعی داشتند با ایجاد امیدواری دروغین در ‎ایران، واکنش‌های کشورمان را در برابر سوء رفتارشان مدیریت کنند که هیچگاه موفق نشدند و نخواهند شد.

سرپرست ریاست جمهوری گفت: دولت سیزدهم در آغاز با مشکلات جدی مواجه بود. در بخش درمان، آب، گاز، فروش نفت، درآمدها و... دچار مشکل بودیم. مشکل تورم نیز در آغاز دولت سیزدهم بود و درحال حاضر نیز این درد مزمن تاریخی رو به کاهش پیدا کرده است و امیدواریم ادامه دار باشد.

محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم گفت: وقتی می گوییم نفت ملی است یعنی مال مردم است، باید مستقیما به جیب مردم برود.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری نوشت: بر خلاف روح قانون اساسی نهادهای مذکور در آن را به دولت‌های مستقل تبدیل کرده‌اند. حال آن‌که دولت در ایران یگانه است. رهبری در راس، رئیس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی با همکاری دو قوه‌ی دیگر، دولت ملی ایران را شکل می‌دهند.
دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مصاحبه‌ای با شبکه الجزیره قطر به تبیین وضعیت سیاسی کشور پس از شهادت رئیس جمهور پرداخت و گفت: انتخابات اساس جمهوری اسلامی است.

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری نسبتا موفق و موثر رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین در سال گذشته، از دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین خواست با نگاهی آسیب‌شناسانه نقاط ضعف و چالش‌های موجود در روند برگزاری مراسم اربعین را احصا کرده و ضمن پرهیز از موکول کردن انجام وظایف محوله به روز‌های منتهی به اربعین با برگزاری جلسات منظم، مجری و زمانبندی اجرای وظایف را معین و اعلام کند.
سرپرست ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه مکتب امام در همه ابعاد کاربرد، کارکرد و زایش دارد، گفت: امروز کشورهای غربی از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که فکر درگیری نظامی با ایران را نمی‌توانند داشته باشند.
یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام تا با برنامه و کارنامه بر مدار مردم زمینه رفع چالش‌ها فراهم شده و گره از اقتصاد کشور و سفره مردم باز شود و نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند.