چند چهره چند جمله

سخنگوی هیات دولت گفت: در دوره‌ای مسئولانمان پاسخی جز ارجاع به کلید خارجی برای مردم نداشتند. حس خود کمتربینی و دشمن برتربینی داشتند اما آیت الله رئیسی با باور به مردم نگاه‌های مادی را زیر سوال برد.

حسام الدین آشنا به احساس افتخار زاکانی درباره قرارداد خرید از چین واکنش نشان داد و نوشت: این که ما پول بگذاریم پیش چینی ها که از پول خودمان به خودمان وام بدهند، جای افتخار ندارد و اسم آن هم سرمایه گذاری خارجی نیست.
با استفاده از این سرویس پرطرفدار بلوبانک، می‌توانید خریدی سودآور انجام دهید و بخش قابل‌توجهی از پول خود را پس از انجام خریدهای حضوری به عنوان تخفیف فروشگاهی در کیف پول خود پس بگیرید. این روش که در جهان به نام برگشت وجه (Cashback) شهرت دارد.
پس از اظهارات صریح و پربازتاب علیرضا زاکانی در میزگرد سیاسی روز گذشته درباره حلقه سه نفره روحانی، ظریف و لاریجانی برای تصویب برجام و همچنین مواضع افرادی نظیر ولایتی و شمخانی، مطلبی با عنوان «شمخانی ادعای زاکانی درباره برجام را تکذیب کرد»(!) در رسانه‌ها از قول یک چهره نزدیک به شمخانی منتشر شد که جنس و نوع ضعیف تکذیب بیشتر بر تائید اظهارات زاکانی صحه می‌گذاشت.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک عیدسعید قربان به روسای مجالس کشورهای اسلامی تاکید کرد که تقویت فضای گفتمان سازنده میان مجالس کشورهای اسلامی، نقش موثری در کمک به حل بحران‌های منطقه‌ای دارد.

فرمانده فراجا با بیان اینکه برای بالا بردن آمار کشفیات و مبارزه با جرم‌ها نباید به کسی ظلم شود، گفت: اصلی‌ترین هدف اجرای عدالت و قانون مبارزه با جرم است و این باید بدون تبعیض و به روش‌های قانونی صورت گیرد و هرگونه تضییع حقوق و تخلف از سوی افراد نه تنها باعث افت اعتماد عمومی به نهادهای انتظامی می‌شود بلکه ممکن است به عواقب منفی برای سازمان‌های مربوطه و اعتبار آنها منجر شود.

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اگر عقیده من مبنی بر احترام و سر سپردن به رهبری را قبول ندارید، حق ندارید به من توهین کنید. آزادی به این معنا نیست که به هرکه می‌خواهیم توهین کنیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ایران یک بازیگر اصلی در صحنه منطقه و بین المللی است، گفت: امروز می توان با افتخار بیان کرد که ایران سربلند از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده که می توان در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت را به سمت پیشرفت و در حقیقت از پایایی به سمت پویایی برد.

پورمحمدی گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی ما ناشی از سنگ‌اندازی‌هاست. دیپلماسی ما باید به صورت مشخص برنامه ریزی کند تا این موانع را از سر راه ملت بردارد. نباید اجازه بدهیم دشمنان منافع ما را تهدید کنند و شاخص‌های اقتصادی ما را تعیین کنند و بگویند که با چه کسانی داد و ستد کنیم.

علیرضا زاکانی گفت: امر به معروف مسئولان از سوی مردم یک قانون است اما کدام مسئول حاضر است مردم او را نقد کند؟ اگر آن مسئول پذیرای امر به معروف از مردم باشد، مردم هم پذیرای امر به معروف می‌شوند.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها فضای مناظره و معرفی برنامه‌های کاندیداها را فراهم کنند، گفت: دانشگاه به عنوان یک نهاد مسئول و مترقی باید برای مدیریت فرهنگی جامعه احساس مسئولیت کند.