چند چهره چند جمله

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با تکلیف دولت به توسعه جزایر سه‌گانه در برنامه هفتم، پاسخ عملی به ادعاهای امارات داده است، گفت: روسیه باید مراقب سوءاستفاده غرب از اشتباهاتش باشد.
وزیر امور خارجه: در اولین برنامه از سفر فشرده کاری به ژنو، در نشست عالی با موضوع «وضعیت حقوق بشر در سزمین‌های اشغالی فلسطین، اعلامیه جهانی حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین‌المللی» که با حضور تعدادی از همتایانم از کشورهای اسلامی و دیپلمات‌های ارشد برگزار شد، سخنرانی کردم.
کنایه آذری جهرمی مبتنی بر این فرض است که راه افتادن کمپین برای صادق بوقی از سوی جریان اصولگرا، پس از بستن پیج اینستاگرام او؛ هدفی جز پایین کشیدن ماجرای فساد میلیارد دلاری چای دبش از منظر افکار عمومی نداشته است.
وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی درباره دیدارهای دوجانبه در مسکو نوشت: در ادامه دیدارهای دوجانبه در مسکو با وزرای امور خارجه ترکمنستان قزاقستان و جمهوری آذربایجان گفت‌وگو کردم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت:حدود ۲۰۰ شهید و ۶۰۰ زخمی، نتیجه ۲۴ ساعت حملات نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه پس از اقدام رژیم در پایان دادن به آتش‌بس ۷ روزه است، حملاتی که مجددا با چراغ سبز آمریکا آغاز شده تا بر جنایت هولناک کشتار بیش از ۱۶ هزار فلسطینی طی ۴۸ روز، فهرست بلند دیگری از جنایات جنگی، کودک‌کُشی و نسل‌کُشی اضافه شود.
مشاور سیاسی رهبری انقلاب اسلامی گفت: آمریکا بداند تداوم حمایت همه‌جانبه از ‎صهیونیست‌ها ممکن نیست و ناامن‌سازی کشورهای مستقل از جمله ‎ایران پرهزینه است.
وزیر اقتصاد در توئیتی نوشت: اکنون به جای نگهداری بنگاههای قدیم (که بخش غیردولتی توان آن را دارد)، بانکها مکلفند: اولا به خروج از بنگاه‌داری غیرضروری و ثانیا صرف آن منابع جهت کمک به تولد صنایع جدید.