چند چهره چند جمله

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند قانون راهبردی مجلس مانع حل برجام بود، گفت: خجالت هم خوب چیزی است؛ وقتی ترامپ از برجام رفت، نشست خبری گرفتن و گفتند چند هفته تصمیم می‌گیریم و شد چند ماه، ولی کاری نکردند.
وزیر امور خارجه دولت دوازدهم گفت: حضور در انتخابات فارغ از نتیجه برای ایران و مقاومت ایران برابر فشارهای جهانی و تحریم‌ها؛ برای این است که هیچکس یک ایرانی را تهدید نکند، رای بدهیم.

سعید جلیلی در برنامه بدون تعارف اظهار کرد: عرصه ریاست جمهوری، جدی و بدون تعارف است. شرایط کشور ایجاب می کند که کشور جهش داشته باشد و لازمه آن داشتن برنامه و هدف گذاری است.

عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما می‌دانیم نباید وعده‌های دروغین داد، تأکید کرد: انتخابات نباید بر اساس امیدهای دروغین باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توصیه مهم رهبری انقلاب به نامزدهای انتخابات مبنی بر اینکه «نباید بگونه‌ای صحبت کنند که دشمن خوشحال شود» تاکید کرد: وقتی حضرت آقا فرمودند، نامزدها حتماً باید رعایت کنند.

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یکی از مهمترین نکات برای ارتقا و جهش کشور را «فرصت زنان جامعه» دانست و گفت: کسب مقاومت و موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف مرهون نگاه بزرگ به زنان و جامعه است که می توانند نقش بسیار مهم، موثر و اساسی در مسیر پیشرفت کشور داشته باشیم.

یکی از اعضای دفتر محسن رضایی با رد تصمیم گیری متمرکز برای نامزد نهایی جبهه انقلاب تاکید کرد: مقرر شده خروجی اجماع برآیند نظر همه چهره ها و جریانات باشد و از شخص محوری و تصمیم فردی اجتناب گردد. لذا آقای رضایی مکررا از همه جریانات و گروهها برای مشارکت فعال در فرایند وحدت دعوت کرده اند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بابیان این که سیاست خارجی باید دستاورد داشته باشد، تاکید کرد: دولت سیزدهم دیپلماسی متوهمانه را به دیپلماسی عمل‌گرا تغییر داد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان‌اینکه مناظره‌های انتخاباتی کار صددرصد غلط و الگوبرداری از کشورهای غربی است، گفت: انتخاب رییس جمهور نباید به نتایج برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیما موکول شود.

جلیلی در واکنش به صحبت‌های امروز وزیر سابق امور خارجه با مطرح کردن سوالی، گفت: دولت شما در زمان بایدن ۹ ماه بر سرکار بود پس چرا نتوانستید یکی از تحریم‌های ترامپ را لغو کنید؟