چند چهره چند جمله

جلیلی در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری»:

باید یک ایران جهش داشته باشیم

سعید جلیلی گفت: من می گویم یک جهان فرصت داریم و باید یک ایران جهش داشته باشیم. برنامه داشتن و باور داشتن به آن لازمه جهش کشور است.
من، محمدباقر قالیباف ، کاندیدای چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاستِ جمهوری، برای رقم‌زدن این هدف بزرگ به‌سوی تک‌تک شما ایرانیان عزیز دست یاری دراز می‌کنم. شما من را با تمام نقاط قوت و ضعفم می‌شناسید. شما می‌دانید آنچه وعده می‌دهم را به سرانجام می‌رسانم.
دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به اینکه ایران در ۱۰۰ سال اخیر به ساختار و چارچوب منسجم سیاسی و حکمرانی رسیده است، گفت: اما در دیگر ساختارهای حکومتی که مهم‌ترین آن، دولت است نیاز به تحول اساسی داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز رئیس جمهورهای مختلفی با نگاه های متفاوت روی کار آمدند و همواره این مردم بوده اند که با مشارکت حداکثری در انتخابات رئیس جمهور خود را انتخاب کرده اند.

نمایندگانی از دوره‌های یکم تا دوازدهم مجلس شامگاه یک‌شنبه با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کردند. در این نشست که نمایندگانی از طیف‌ها و گرایش‌های گوناگون حضور داشتند، کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری خود را برخاسته از مردم خواند و گفت: من هر کجا که باشم، مردمی‌بودن را فراموش نخواهم کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: اگر احراز و قطعی شود که تخلف و کوتاهی از سوی یک مدیر صورت گرفته و این جمع‌بندی هم انجام شود که آن مدیر باید جابجا شود، هیچ ملاحظه‌ای نداریم و جابجایی انجام می‌شود.

نائب رئیس حزب موتلفه اسلامی گفت: عدم حمایت جبهه اصلاحات از برخی از چهره‌های شاخص و عدم علاقه این افراد به حضور در میان اصلاح طلبان به این دلیل است که این افراد نمی‌خواهند هزینه عملکرد نامطلوب اصلاح طلبان را در دوره‌های گذشته پرداخت کنند.