چند چهره چند جمله

دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به انتشار خبری مبنی بر کشف قبر ۹۳ کودک بومی دیگر در نزدیکی مدرسه سابق شبانه روزی بومیان در کانادا، گفت: بزرگترین تهدید حقوق بشر از دورویی، سیاسی شدن و استانداردهای دوگانه می‌آید.
پیشنهاد عجیب مشاور سابق رییس جمهور؛

برگزاری کنسرت اندی و معین در کیش و قشم!

عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای سابق احمدی نژاد در توئیتی پیشنهاد برگزاری کنسرت خوانندگان لس آنجلسی را برای به مناظق آزاد داد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس در توئیتی به جایگزینی اعتبارسنجی به جای وثیقه و ضامن در ارائه تسهیلات اشاره کرد.
سخنگوی دولت در توییتی محور جلسه امروز رییس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت را تغییر به نفع مردم عنوان کرد و گفت: منتظر خبرهای خوب باشید.
وزیر نفت با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی حجم صادرات نفت در دولت سیزدهم گفت: در مجموع وصول درآمدهای نفتی کشور بیش از چند برابر شده که حاصل افزایش میزان فروش و افزایش قیمت است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک پیام توییتری عنوان کرد: تمام تلاش‌ها بر بهبود معیشت کارگران متمرکز شده است.
نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس در توئیتی تاکید کرد از عملکرد مسئولان، انتصابات ضعیف، فامیلی و شبهه انگیز انتقاد خواهم کرد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در توئیتی تاکید کرد:‏ اصلاح وضع ‎بودجه در شرایط کنونى با محافظه‌کارى و اتلاف فرصت سازگار نیست.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره استفاده ایران از موشک‌های بالستیک در رزمایش پیامبر اعظم 17 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: عصبانیت انگلیس از اقتدار ایران، قابل درک است.