چند چهره چند جمله

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما امروز نیاز داریم از تک تک ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای خنثی کردن اقدامات ظالمانه‌ای که علیه ما از طرف مستکبران انجام می‌گیرد، استفاده کنیم.
با افزایش واردات واکسن تمام ادعاهای مسئولان دولت قبل مبنی بر ناتوانی کشور در واردات واکسن به دلیل عدم تصویب FATF دروغ از آب در آمد.
وزیر راه و شهرسازی:

مردم نگران مسکن نباشند

وزیر راه و شهرسازی، قانون جهش تولید مسکن را قانونی راهبردی برای خانه‌دار شدن مردم دانست و گفت: مردم در خصوص تامین مسکن نگرانی نداشته باشند.
واکنش خطیب زاده به گزافه گویی وزیرخارجه رژیم صهیونیستی؛

این عزیزدردانه غرب، به باج‌خواهی عادت دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزافه گویی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: ایران حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می‌دارد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ذخیره کالاهای اساسی را در وضعیت خوبی توصیف کرد و گفت که تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی تا پایان سال اندیشیده شده است.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور خواست که جلوی بی پروایی و جولان دادن تبهکاران و ویژه خواران را بگیرد.و گر نه نمی گذارند اقدامات عدالت‌خواهانه شما به ثمر برسد.
محمدعلی ابطحی از دیدار خود با مهدی کروبی خبر داد و نوشت: حس مشورت دهی‌ام گل کرده بود، به برادران بالا هم گفتم امتیاز رفع حصر را به دولت روحانی نمی‌خواستید بدهید، اوکی. الان در مجموعه‌ یک دست اگر یک روز صبح بساط حصر را جمع کنید و بروید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
دستیار وزیر امور خارجه خبر داد؛

عزیمت دیپلمات‌های تازه نفس ایران به کابل

دستیار وزیر امور خارجه در امور آسیای جنوبی گفت: همکاران تازه نفس به کابل رفتند تا سفیرمان را یاری دهند و سفارت کشورمان در این روزها همچنان فعال باشد.