چند چهره چند جمله

وزارت کشور به طور رسمی تعداد آرای مردم به کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را اعلام کرد و طبق آرای شمارش شده، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی باید در دور دوم با یکدیگر رقابت کنند.

از اینکه جنابعالی نیز با فداکاری و گذشت، به نفع جبهه انقلاب و درخواست شورای عالی اجماع پاسخ مثبت داده و انصراف دادید، از جنابعالی قدردانی می کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خدمات گسترده شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و ضرورت ادامه راه این شهید والامقام گفت: محمدباقر قالیباف برای استمرار این مسیر، توانمند و کارآمد است.

سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه انتخابات یکی از بزرگترین مظاهر جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری است، اظهار داشت: تعبیر بسیار لطیفی مقام معظم رهبری دیروز داشتند مبنی اینکه هر وقت نیاییم، دشمن شاد می‌شویم.

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: هر قدر با ۱ میلیون شغل ایجاد کردند، ۴ میلیون خانه ساختند، مرغ ۹ هزار تومن شد، دلار رو ارزون کردند، ماشین دست دوم وارد کردند، پینگ رو درست کردند و فساد رو جمع کردند؛ همونقدر هم وعده های الانشون اعتبار داره!
«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرهنگ غدیر، فرهنگ همت بلند و نگاه به قله هاست و در فرهنگ غدیر اکتفای به حداقل‌ها جایی ندارد.
رئیس قوه قضاییه گفت: نفسِ حضور در انتخابات، انسجام ملی ایجاد می‌کند و شر دشمن را دفع می‌سازد و امنیت ملی را ارتقا می‌بخشد همچنین به تحقق زندگی مطلوب‌تر در کشور کمک می‌رساند.

محمد مهاجری با کنایه به قالیباف نوشت: لااقل۲واحد دیپلماسی پاس می‌کردی دکترجان تا در سفر مسکو بجای مذاکره با پوتین مجبور به دیدار مقام دست‌چندم نشوید!
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: معتقدیم مسئله حجاب با زور حل نمی‌شود، حجاب یک مسئله دینی است و باید با فعالیت فرهنگی و دینی، در مردم ایجاد عقیده کرد.

سرپرست ریاست جمهوری، قانون موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و دو قانون دیگر مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.