کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

عباس گودرزی

دزدی ناکام!

نیروهای سپاه نفتکش ایرانی را از چنگ دزدان دریایی آمریکایی نجات دادند.
بانک‌ها ۳۷ میلیون متر زمین و ساختمان دارند که ٩۶٢٩ فقره آن دارایی‌های ثابت بوده و ۴١٠٧ فقره نیز دارایی‌های تملیکی است که بانک‌ها در ازای عدم‌پرداخت اقساط مشتریان خود آنها را به تملک خود درآورده‌اند. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
افزایش قیمت برخی برندهای معروف و پرفروش سیگار در کشور طی روزهای اخیر، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
علی رادمند با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به مخالفت کورکورانه برخی افراد با واکسیناسیون کرونا که تنها باعث افزایش آمار ابتلا و تلفات ناشی از کرونا میشود، پرداخت.

دادگاهی در چین رئیس سابق یکی از بزرگ‌ترین شرکت های تولید و فروش مشروب در دنیا که باعث رشد ارزش نوشیدنی الکلی مورد علاقه مائو تسه تونگ، رهبر فقید این کشور شد تا از ارزش کوکاکولا فراتر رود را به حبس ابد محکوم کرد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


ارائه نرخ‌های عجیب و غریب پیشنهادی برای فروش مجوز انواع کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به واردات حجم بالایی از واکسن ضد کرونا به کشور و افزایش سرعت واکسیناسیون سراسری واکنش نشان داد.
معاون اسبق معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفته بعضی از خانواده‌ها برای کسب پول و دریافت حقوق بازنشستگی مادر یا پدر، به صورت صوری طلاق انجام می‌دهند و دوباره به زندگی بازمی‌گردند و متاسفانه مادران در مدارس نیز این موضوع را به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند. موضوعی که سوژه کارتونی فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

قائم مقام سفیر کره جنوبی در تهران گفته اینکه نمی‌توانیم ۷ میلیارد دلار ایران را بدهیم، غم انگیز است! موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

انتشار شایعاتی درباره ممنوعیت تحویل کارنامه دانش‌آموزان به مادران که با حواشی بسیاری در فضای مجازی همراه شده، سوژه کارتونی از شیدا سردشتی در صفحه اینستاگرامش شد.

قیمت سوسیس و کالباس با افزایشی عجیب، از گوشت فراتر رفت به طوریکه ژامبون به کیلویی ۲۷۰هزار تومان رسید. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.