ببینید

مجموعه بیستون واقع در شهر بیستون کرمانشاه، تعداد زیادی آثار تاریخی نظیر مجسمه هرکول، پل بیستون، کاروانسرای شاه ‌عباسی، نقش‌برجسته مهرداد دوم، فرهاد تراش و غیره را در خود جای داده است و از همین رو از مناطق مهم باستان‌شناسی در ایران به حساب می‌آید. یکی از آثار این مجموعه، سنگ‌نوشته و نقش‌برجسته حجاری‌شده داریوش است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. علاوه بر این، وجود غارهای متعدد در کوه بیستون از حضور انسان در این منطقه در دوران پارینه‌سنگی حکایت دارند.
امام رضا (علیه السلام) در روایتی بر عمل به وعده‌هایی که به کودکان داده اید، توصیه کرده‌اند.

امام علی (علیه السلام) در روایتی به یکی از خصوصیات افراد کم عقل اشاره کرده‌اند.
امام علی (علیه السلام) در روایتی به دلایل نداشتن اشک چشم اشاره کرده‌اند.

منطقه بیابانی ابو غویر که به کویر ابو غویر شهرت دارد در جنوبی ترین قسمت استان ایلام و در نزدیکی مرز استانی خوزستان و کشور عراق قرار دارد. پوشش جانوری منطقه متشکل از مارهای مناطق بیابانی، انواع عقرب، جکو و آگاما، سارگپه بیابانی، عقاب دشتی، جرد؛ پاکسواکی و… است.
امام علی (علیه السلام) در روایتی به تفاوت ایمان با اسلام اشاره کرده‌اند.

امام علی (علیه السلام) در روایتی به راهکاری برای آسایش دل اشاره کرده‌اند.

اعزام کاروان سلامت توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان با همکاری بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم میربگ شهرستان دلفان.

به گزارش خبرنگار پرسون : در این روز خدماتی ازقبیل توزیع بسته بهداشتی ،توزیع ماسک ، نمونه گیری تست کرونا ( رپید تست ) ، تب سنجی ، آموزش پیشگیری از بیماری تب مالت ( بروسلوز ) و غربالگری تست فشارخون

همچنین بسته های غذایی با ارزش هر کدام ۴۵۰ هزار تومان و بسته بهداشتی به ارزش سه میلیون تومان در مناطق محروم دلفان توزیع شده
روانپزشک ها ، روانشناس ها و جامعه شناس ها؛ همگی بر این باور هستند که شرایط مختلف آب و هوایی، روی خُلق و خوی مردم تاثیر دارد.
برف به علت رنگ سفید که رنگی خنثی و آرامش بخش است باعث خوشحالی مردم می شود.
سلامت روح به سلامت جسم تاثیر دارد؛ زمانی که روح آدم در سلامت باشد، باعث میشود که با نشاط تر و هدفمندتر زندگی کند.
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم در روایتی به بیان بشارتی برای معتکفین پرداخته اند.
سازمان آگهی های پرسون