پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

به بهانه صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در هفته گذشته

پاسخ به یک پرسش سیاست‌زده؛ چه کسی واکسن وارد کرد؟

علیرضا رئیسی گفت: «صفر شدن مرگ‌ومیر کرونا نه تنها حاصل کار چندین ساله مدافعین سلامت است، بلکه حاصل چند سال کار دانشمندان دنیا است.»
بنابر جدیدترین آمار همه‌گیری کرونا (کووید-۱۹)، شمار مجموع مبتلایان به این بیماری در جهان تاکنون به ۵۳۴ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۲۰۸ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۳۱۹ هزار و ۳۲ نفر نیز بر اثر عفونت کووید تأیید شده است.

از دیروز تا امروز ۱۳ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۷ نفر از آنها بستری شدند.
بر اساس پیش‌بینی‌های متخصصان بنظر می‌رسد که تا سه ماه آینده موج جدیدی از کرونا و افزایش چشمگیری در ابتلا به این بیماری نداشته باشیم.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۱۲ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه سه نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۲ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه چهار نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بازگشت به شرایط عادی زندگی قبل از همه گیری کرونا را مرهون پوشش وسیع واکسیناسیون در دولت سیزدهم دانست و گفت: رفع محدودیت‌های کرونایی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نشان می‌دهد که وضعیت کرونا در کشور آرام است.