تازه‌ترین عناوین

در حالیکه شش شرکت بزرگ سایبری دنیا برای ترمیم دهها ضعف امنیتی محصولات خود، به‌روزرسانی عرضه کرده‌اند، مهاجمان همچنان در حال سوء استفاده از 26 آسیب‌پذیری هستند.
هر گونه صبحانه ای که در آن قند بالا یا چربی اشباع شده ضد التهابی مانند کلوچه ، سرلاک شیرین یا گوشت فراوری شده وجود داشته باشد؛ سطح انرژی را به شدت بالا می برد و باعث افزایش اشتها، تمرکز و تغییرات روحی در طول روز می شود اما ممکن است تاثیر منفی روی سیستم ایمنی داشته باشد.
با وجود سپری شدن چند هفته از شروع به کار وزیر بهداشت دولت چهاردهم هنوز خبری از انتصاب رئیس سازمان غذا و دارو نیست، به نظر می‌رسد همچنان فشارها و لابی‌های مختلف اجازه این کار را به وزیر بهداشت نداده باشد.
نارنگی، میوه‌ای از فصل پاییز، سرشار از ویتامین C است که به تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و در مقابله با عفونت‌های ویروسی مؤثر است. همچنین، این میوه می‌تواند میزان هیستامین بدن را کاهش دهد.

طی یک ماه و نیم گذشته، قیمت ریپل (XRP) در حال تشکیل یک الگوی مثلث متقارن بوده است. گاوها چندین بار تلاش کرده‌اند از این الگو خارج شوند، اما هر بار ناکام مانده‌اند. اکنون با نشانه‌هایی از شکست این الگو، معامله‌گران امیدوار به آغاز یک رالی بزرگ هستند.

سازمان آگهی های پرسون