تازه‌ترین عناوین

سی و سومین جشنواره فیلم مستند آمستردام (ایدفا) مراسم اعطای جوایز خود را پنجشنبه شب برگزار کرد و مستندهای ایرانی موفق به کسب سه جایزه از این رویداد معتبر شدند.
در مرحله پیش گشایش بورس امروز تقاضا در نمادهای چون فولاد، فملی، وتجارت و وتوکا تقاضایی بیشتر از عرضه دارند و به نظر می‌رسد بازار سهام امروز متعادل و با گرایشات مثبت است.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی و نیمه‌دولتی، ضمن اعلام نحوه فعالیت شعب بانکی از مشتریان بانک ها خواست از خدمات غیر حضوری استفاده کنند.

برخی کارمندان پزشکی قانونی در آرژانتین پس از گرفتن عکس یادگاری با پیکر بی جان مارادونا از کار اخراج شدند.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۰۶ بیمار در شبانه‌روز گذشته

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و ۴۰۶ بیمار در شبانه‌روز گذشته فوت کردند.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با همت راهداران کردستان شب گذشته به بیش از 200 وسیله نقلیه در جاده های این استان امدادرسانی گردید.

در روزهای اخبر برخی از اخبار بی پایه و اساس باعث شده است که استفاده از ماسک توسط برخی از افراد برداشته شود که این می تواند خطری بزرگ برای همه ما باشد.
پرونده آرمان هنوز در جریان است؛

سه ماه حبس برای مخفی کردن جسد یک دختر

پسر جوان که به جرم قتل دختر مورد علاقه‌اش به قصاص محکوم شده بود این بار به اتهام مخفی کردن جسد مقتول نیز به 3 ماه و یک روز حبس محکوم شد.

مرور جذاب ترین پزشکان در فیلم های ایرانی مانند امین تارخ در «مادر» و علی مصفا در «تابستان داغ» به پاسداشت زحمات شبانه روزی کادر درمان در این روزهای کرونایی.
سازمان آگهی های پرسون