تازه‌ترین عناوین

شقایق دهقان، رویا میرعلمی، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی و شهرزاد کمال زاده به رئالیتی‌شوی «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب پیوسته‌اند.
کاهش تقاضا برای خرید مرغ و همچنین توزیع مرغ تنظیم بازاری باعث کاهش قیمت این محصول شده است.
با تعویق دیدار پرسپولیس و سپاهان؛

برنامه هفته‌های پنجم تا هفتم لیگ برتر اعلام شد

برنامه هفته های پنجم تا هفتم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در حالی اعلام شد که دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان بدلیل حضور قرمزهای پایتخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است.
محمود فکری، سرمربی جدید استقلال با محرومیت یک جلسه ای از از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که پیش از این از سال ۱۳۹۲ به مدت هفت سال معاونت رییس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز بر عهده داشت بامداد امروز ۹ آذرماه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.
با یک محاسبه ساده می‌توان فهمید کسی که طبقه آخر را خریده، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای آن پول داده است. این شخص چقدر باید پول داشته باشد که فقط برای یک واحد مسکونی خود چنین مبلغی بپردازد؟
روند افزایشی قیمت نفت در آستانه نشست اوپک ادامه دارد.این سازمان و هم پیمانانش تمایل دارند تا افزایش تولید خود را به تاخیر بیندازند.
بر اساس نتایج یک پژوهش علمی از دانشمندان برتر جهان بر اساس شاخص‌های استنادی استاندارد، ۷۲ عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در بین ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند که از این میان، ۷ نفر از اعضای محترم هیات‌علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی می‌باشند
سازمان آگهی های پرسون