تازه‌ترین عناوین

در طرح پیش‌فروش یک ساله ایران خودرو، قرار است پنج خودروی پژو ۲۰۷، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس دستی و اتوماتیک عرضه شود. مهلت ثبت‌نام در پیش‌فروش ایران خودرو شنبه ۳۰ مرداد ماه است.

نیروهاى طالبان مقادیر زیادی سلاح، تجهیزات و مهمات از نیروهای مسلح افغانستان ضبط کردند که اکثر آنها طی دو دهه گذشته توسط واشنگتن تامین می شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲ درصد معتادان متجاهر کشور در مراکز استان تهران نگهداری می شوند، اعلام کرد که در حال حاضر حدود ۵۳۵۰ معتاد متجاهر در مرکز ماده ۱۶ فشافویه نگهداری می‌شوند که از این تعداد حدود ۱۰۰ نفر واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. 

وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه اکنون چهار هزار و ۵۰۰ نیروی آمریکایی در فرودگاه کابل حضور دارند، گفت که واشنگتن بر این فرودگاه متمرکز است.

همزمان با فرا رسیدن شب یازدهم محرم؛ شام غریبان، شما می‌توانید دانلود نوحه برخی مداحان اهل بیت (ع) را در این خصوص انجام دهید.
از ابتدا شیوع ویروس کرونا ماسک‌ها جز اولین محصولات محافظت کننده در برابر این ویروس بودند که سازمان بهداشت جهانی نیز به استفاده آنها تاکید می‌کرد اما به شرطی که طرز استفاده درست از آنها را بلد باشیم.
معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه در ایران میزان ضایعات کشاورزی زیاد و نگران کننده است، اظهار کرد: قسمت عمده ضایعات در کشور، مربوط به مراحل برداشت و پس از برداشت محصولات کشاورزی است.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی که به رؤیت خبرنگار رویترز رسیده، به کشور‌های عضو اعلام کرده است که ایران با سرعتی بیشتر از قبل و با استفاده از ۲ آبشار سانتریفیوژ در حال غنی‌سازی اورانیوم در سطح ۶۰ درصد است.
آریانا سعید، ستاره پاپ افغانستان با انتشار تصویری از خود در هواپیمای نظامی آمریکا اعلام کرد از افغانستان خارج شده و به دوحه رسیده است.
«زیبا کاوه‌یی» متخصص تغذیه گفت: براساس این تحقیقات، تا کنون انتقال ویروس از راه شیر مادر و جفت به اثبات نرسیده است بر عکس پادتن های موجود در شیر مادر امکان ایمنی شیرخوار را در برابر ویروس و سایر عفونت‌ها می‌تواند فراهم کند.
سازمان آگهی های پرسون