تازه‌ترین عناوین

مدیر واحد پایش شرکت کنترل هوای تهران گفت: بازگشت میلیون‌ها دانش‌آموز به مدارس، همراه با تردد والدین، سرویس‌های مدارس و اتومبیل‌های شخصی، حجم ترافیک و آلودگی هوارا به‌طور چشمگیری افزایش داده است.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (چهارشنبه، چهارم مهر) در بازار طلای تهران با رشد ۱۰۶ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (سه‌شنبه) به ۴۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.

محققان در جریان مطالعات انجام شده دریافتند که برخی سالمندان پس از انجام تمرینات مغزی در مقایسه با افرادی که این تمرینات را از سر نگذرانده بودند، کاهش آهسته‌تری در توانایی‌های حافظه و تفکر خود تجربه کردند.
«امکان‌سنجی اهلی‌سازی گیاه لعل کوهستان (Oliveria decumbens) و بررسی خصوصیات فیتوشیمیایی آن» عنوان طرحی است که در قالب رساله دکتری توسط آناهیتا بویری ده شیخ با راهنمایی محمد محمودی سورستانی و با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام شده است.

احمد یوسف‌زاده، نویسنده کتاب‌های «آن بیست و سه نفر» و « اردوگاه اطفال» در یادداشتی که برای انتشار در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته، نگاهی کرده است به فیلم جدید پگاه آهنگرانی.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افراد مسن‌تر بازمانده از سرطان بیشتر در معرض سکته مغزی، حملات قلبی و بستری شدن در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی هستند.
ملی‌پوش کشتی آزاد با بیان اینکه عمل جراحی کتفش را زیر نظر یکی از پزشکان دنیا انجام داده، اعلام کرد که فیزیوتراپی را از یک ماه دیگر آغاز می‌کند.
غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روز گذشته اعلام کرد که طبق محاسبات، هر بازنشسته به طور متوسط باید یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به حقوق خود اضافه کند. این در حالی است که بسیاری از بازنشستگان این رقم را زیر شش تا هفت میلیون تومان می‌دانند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با پُرسون خبر داد:

هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است/ به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسیدگی خواهیم کرد

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین درجمع جانبازان و ایثارگران شهر اقبالیه در گفتگو با خبرنگار پُرسون قزوین گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و خدمات‌دهی به آنها از مهمترین برنامه‌های این نهاد است.
سازمان آگهی های پرسون