ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

وزیر ارتباطات اعلام کرد: در فاز اول ارسال متن، فایل و استیکر پیش‌بینی شده و این امکان درحال‌حاضر در آخرین نسخه‌های پیام‌رسان‌های گپ، آی‌گپ، بله و ایتا ایجاد شده است.
وزیر ارتباطات گفت: در گام بعدی برنامه اتصال پیام‌رسان‌های داخلی، امکان تشکیل گروه و تماس صوتی و تصویری بین کاربران سکو‌های مختلف فراهم خواهد شد.
بالاخره بعد از گذشت چندماه از مطرح شدن موضوع اتصال پیام‌رسان‌های داخلی به همدیگر باخبر شدیم که رویای اتصال پلتفرم‌های بومی به همدیگر به حقیقت مبدیل شد.
شرکت آمریکایی اسنپ اعلام کرد سرویس اشتراکی اسنپ چت پلاس که در راستای متنوع سازی کسب و کارش عرضه کرده است، اکنون سه میلیون مشترک دارد.
ایلان ماسک با متهم کردن مایکروسافت به استفاده غیرقانونی از داده‌های توییتر برای آموزش مدل هوش مصنوعی خود، تهدید کرد از این غول نرم افزاری شکایت خواهد کرد.
کاربران آیفون به دلیل آشنا نبودن با تمام اسرار و ویژگی‌های اپ استور، امکان دارد هزینه‌های زیاد و بیهوده‌ای را متحمل شوند، اما در صورت آگاهی از این ویژگی‌ها می‌توانند بسیاری از اشکالات مرتبط با اپلیکشن‌های نصب شده روی گوشی‌های آیفون را مرتفع کنند.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات می‌گوید، یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم، پایان پروژه اتصال روستاهای بالای بیست خانوار کشور به شبکه اینترنت است.
اگر صاحب هریک از گوشی های این لیست هستید، باید بدانید که به‌زودی قادر به استفاده از واتساپ نخواهید بود. بنابراین برای تعویض گوشی خود تا پایان سال ۲۰۲۳ فرصت دارید.