ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

اگر وای فای به درستی ایمن نشود زمینه استفاده از آن را برای دیگران فراهم می کنید، در صورتی که می توانید با رعایت و اعمال روش هایی وای فای خود را در برابر این افراد ایمن نگه دارید.
هیچ کس نمی‌خواهد قربانی هکرها شود اما گاهی اوقات از روی ناآگاهی، تصمیماتی می‌گیریم که احتمال بروز این اتفاق را افزایش می‌دهد.
با رشد چشمگیر فناوری و تکنولوژی در دنیا، هر روزه شاهد تغییرات و اتفاقات عجیب درزندگی بشر هستیم ، این رخدادها مثبت وگاهی منفی است. ازمهم ترین دستاوردهای تاریخ بشردرزمینه ارتباطات و تکنولوژی پیشرفت های مخابراتی وارتباطی است که طی چند دهه اخیراین پیشرفت ها افزایش زیادی داشته و دارد.
اگر پیشرفت‌های هوش مصنوعی (AI) همچنان ادامه یابد، ممکن است روزی منطقی باشد که بپرسیم «آیا این دستگاه هوشیار است و ما را فریب می‌دهد»؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در کشورهایی به وسعت جمهوری اسلامی ایران، اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات ۱۰ سال زمان نیاز دارد و قصد داریم این حجم از کار را تا پایان سال ۱۴۰۴ انجام دهیم و در این مسیر نیازمند همراهی شهرداری‌ها هستیم.
سونی مجموعه رنگ های جدیدی را برای کنسول پلی‌استیشن۵ خود معرفی کرده است. این مجموعه جدید که Deep Earth Collection نام دارد، ظاهراً از رنگ های زیبا و قدرتمند موجود در اعماق سیاره زمین الهام گرفته است.
سری جدید آیفون ۱۵ فاقد مدلی با اندازه صفحه کمتر از شش اینچ است اما چرا اپل گوشی «مینی» را حذف کرد با اینکه بعضی از مشتریان آیفون، آن را دوست داشتند.
گروه ناشناس «انتقام‌جویان سایبری» شبکه راه‌آهن رژیم صهیونیستی را با حمله سایبری هدف قرار داد و تهدید کرد، حملات ویرانگری را به زیرساخت‌های اشغالگران وارد می‌کند.