دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

در واقع با گزینشی کردن فعالیت کافه‌ها، به نوعی داریم به سمت خالص‌سازی آنها پیش می‌رویم. این رویه با فرهنگ و منش و تفکر ایرانی که تلاش دارد همواره به همه نگاه‌ها و تفکرها و اندیشه‌ها، به خصوص در بین دانشجویان، احترام بگذارد، منافات دارد و در طولانی‌مدت مسلما نمی‌تواند ادامه داشته باشد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ خبر داد و جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان را تشریح کرد.
ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲ رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و داوطلبان پذیرفته شده بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در مقطع کارشناسی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۲ از امروز آغاز می‌شود.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: شیوه نامه ماموریت گرایی دانشگاه ها در شورای گسترش آموزش عالی مصوب شده است که با تایید نهایی وزیر علوم به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.
دانشگاه تهران با انتشار اطلاعیه‌ای درمورد ادعاهای محسن برهانی استاد تعلیق‌شده دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه در مصاحبه با یکی از رسانه ها توضیحاتی داد و تاکید کرد: تعلیق این استاد ارتباطی به اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد.
اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشـته‌های تحصیلی متمرکز و ‌معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت ‌پذیرش رشته نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.