دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)؛

غدیر گواه این است که دین از سیاست جدا نیست

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) درنخستین همایش بین‌المللی «زیارت پژوهی با محوریت زیارت غدیریه»  گفت: غدیر گواه این است که دین از سیاست جدا نیست و دین می‌تواند بهترین ابزار برای بازشناسی فلسفه حکمرانی باشد.
نمره کل داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 و اسامی چند برابر ظرفیت مربوط به متقاضیان پذیرش دانشجو-معلم بر روی سایت سازمان ملی سنجش قرار گرفت.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه علم و دانش منشا قدرت، عزت، سلامت، امنیت و آرامش هر کشوری را رقم می زند، گفت: خوشبختانه مردم کشور ما دانا و آگاه هستند و می دانند براساس سلیقه فکری و اطلاعاتی که دارند چه کسی را به عنوان رئیس جمهور اصلح انتخاب کنند.
وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها فضای مناظره و معرفی برنامه‌های کاندیداها را فراهم کنند، گفت: دانشگاه به عنوان یک نهاد مسئول و مترقی باید برای مدیریت فرهنگی جامعه احساس مسئولیت کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: بیش از ۱۲_۱۰ سال است در کشور هم دانشگاه فنی و حرفه‌ای داریم و هم سازمان فنی و حرفه‌ای و به فضل الهی تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای را به دانشگاه ملی مهارت انجام دادیم و به‌ زودی با برند جدید دانشگاه ملی مهارت در کشور مواجه هستیم. علاوه بر تغییر نام، ساختار را هم تغییر دادیم.
روابط عمومی وزارت علوم در اطلاعیه‌ای درباره عدم دسترسی موقت به سایت این وزارتخانه اعلام کرد: صبح امروز یک حمله خرابکارانه به منظور تلخ کردن کام جامعه دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی و همزمان با حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه‌ها در اول مهر ماه، انجام شد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

آزمون سراسری کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برگزار شد

زال بیگی، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، در دانشگاه علوم پزشکی، با حضور 723 داوطلب، در 52 رشته خبر داد.
وزیر علوم گفت: شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری ۱۱ سال بودکه تشکیل نشده بود اما در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی دو بار تشکیل جلسه داد و ایشان شخصاً در هر دو جلسه حضور پیدا کرد.