توپ و تور

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس و .. را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: ایتالیا نتوانست شرایط مناسب برای تیم ملی را مهیا کند بنابر این در گدانسک ماندیم و دو سالن بدنسازی و والیبال اجاره کردیم. قطعا سالن والیبال شرایط سالن مسابقات را ندارد، اما سالن خوبی است و کمی هم مشکل تغدیه داشیتم که برطرف شد.

نکته‌ای که همیشه در ذهن بود اهمیت سرمربی ایرانی است. اعتقاد من همیشه این بوده. یک وقتی هم برای فوتبال یک سرمربی ایرانی بود که وقتی آمدن پیش من تشکر کردم که یک سرمربی ایرانی گذاشته شده
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: راه سختی در سه بازی آینده در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم تیم‌ها را خوب تحلیل کرده و در جریان بازی با بهره‌گیری از این آنالیز و عملکرد خوب، مردم را با پیروزی خود خوشحال کنیم.

دبیر فدراسیون تنیس گفت: پس از انصراف مشکات الزهرا صفی از بخش حمایتی فدراسیون جهانی ما موظف بودیم از او حمایت کنیم و حتی تا امروز هم بخش بین الملل فدراسیون شبانه روز تلاش می‌کرد تا مشکل ویزای او حل شود. قطعا این مسیر با مسیری که تحت پشتیبانی ویژه فدراسیون جهانی بود، متفاوت و دشوارتر بود اما این به معنای آن نبود که کار را رها کنیم.
با مالکیت سردار آزمون، مشاوره‌های پدر و سرپرستی خواهر سردار آزمون، تیم والیبال سریک در چشم‌به‌هم‌زدنی توانست تبدیل به تیمی قدرتمند در لیگ یک والیبال زنان ایران شود. آنها حتی موفق شدند عنوان قهرمانی را هم به دست بیاورند و حالا هم از این فصل باید در رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان ایران رقابت کنند.
مصدومیت محمد طاهر وادی و رضا عابدینی حضور تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2022 را دچار مشکل کرد.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: یکی از سخت‌ترین کارها بازی کردن با پرچم کشوری دیگر است. تعداد ورزشکارانی که ایران را ترک کرده‌اند آنقدر زیاد نیست که بخواهیم این قضیه را مهم جلوه دهیم ولی همه آنها دوست دارند در کشور خودشان بازی کنند.
دیدار فینال رقابتهای والیبال قهرمانی مردان آسیا در شرایطی با برتری نماینده ایران به پایان رسید که این تیم دو ست ابتدایی را به حریف واگذار کرده بود اما در نهایت قهرمان شد.