هفته بیست دوم لیگ برتر والیبال کشور:

گیتی پسند از مهمان خود شکست خورد

تیم گیتی پسند اصفهان امروز میزبان تیم پیکان تهران بود که قرمز پوشان اصفهانی از میهمان خود سه بر یک شکست خورد.
تصویر گیتی پسند از مهمان خود شکست خورد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ تیم والیبال گیتی‌پسند امروز _چهارشنبه دوم اسفندماه_ در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات مقابل پیکان به میدان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود پیکان به پایان رسید.

خلاصه بازی:

ست اول: دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند، پیکانی‌ها ۳ امتیاز پیش افتادند و عقیلی تایم استراحت گرفت. گیتیزن‌ها اختلاف امتیاز را جبران کردند، اما بازهم روی اشتباهات فردی عقب افتادند. پیکانی‌ها اختلاف امتیاز را به عدد پنج افزایش دادند تا دوباره گیتی‌پسند تایم استراحت بگیرد. شاگردان اکبری به امتیاز ۲۰ رسیدند، عقیلی تغییراتی در زمین ایجاد کرد و گیتیزن‌ها امتیاز گیری کردند تا این بار پیکان تایم استراحت بگیرد. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود پیکان تمام شد.

ست دوم: این ست با امتیاز گیری گیتی‌پسند آغاز شد، پیکان بازی را در امتیاز ۸ به تساوی کشاند. دوتیم پایاپای با یکدیگر پیش رفتند، گیتی‌پسند به امتیاز ۲۱ رسید و اکبری تایم استراحت گرفت. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

ست سوم: در اول این ست گیتی‌پسند عقب افتاد و عقیلی تایم استراحت گرفت. گیتیزن‌ها اختلاف امتیاز را کاهش دادند. پیکان به امتیاز ۲۰ رسید، گیتیزن‌ها بازی را رها نکردند و اختلاف را به عدد دو کاهش دادند، اما در نهایت این پیکان بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

ست چهارم: ست چهارم با امتیاز به نام گیتی پسند آغاز شد. دو تیم در امتیاز ۴ به تساوی رسیدند. در ادامه تیم پیکان سرعت امتیازگیری خود را بیشتر کرد تا در نتیجه ۷ بر ۱۰ گیتی پسند درخواست وقت استراحت کند. توپ و امتیاز پس از وقت استراحت برای شاگردان عقیلی شد. اشتباهات فردی زیاد بازیکنان گیتی پسند جاده را برای پیکان صاف کرد تا مجدد اختلاف ۶ امتیازی ایجاد کند. شاگردان اکبری با اختلاف ده امتیازی به امتیاز ۲۲ رسیدند. با برخورد سرویس بازیکن گیتی پسند به تور، پیکان ۲۵ امتیازی شد. اکبری و شاگردانش با نتیجه ۱۴ بر ۲۵ در ست چهارم به برتری رسیدند تا با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار شوند.

گفتنی است تیم گیتی پسند از هفته بیست سوم همین مسابقات میزبان تیم ایفا سرام اردکان و تیم پیکان هم در یک بازی حساس میزبان فولاد سیرجان می باشد.

611188

مطالب مرتبط