هفته بیست چهارم لیگ برتر والیبال کشور

برد شیرین گیتی پسند در خانه / جدول مسابقات

تیم والیبال گیتی پسند توانست میهمان خود شهرداری گنبد را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد.
تصویر برد شیرین گیتی پسند در خانه / جدول مسابقات

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال چهارشنبه _۱۶ اسفندماه_ از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات برابر شهرداری گنبد به میدان رفت که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود گیتی‌پسند تمام شد.

خلاصه بازی:

ست اول: دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند، اما هرچه از بازی گذشت گیتیزن‌ها عملکرد بهتری پیدا کردند و اختلاف امتیاز ایجاد کردند. باتوجه بر اینکه نتیجه این دیدار برای شهرداری گنبد تفاوتی در جدول ایجاد نمی‌کند با همه بازیکنان خود به اصفهان نیامدند. شاگردان عقیلی به امتیاز ۲۰ رسیدند، وقت‌های استراحت سرمربی شهرداری گنبد تغییری در روند بازی ایجاد نمی‌کند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

ست دوم: در این ست بازیکنان شهرداری گنبد بازی بهتری نسبت به ست قبل داشتند، اما گیتیزن‌ها همچنان با اختلاف امتیاز بازی کردند. سعید عقیلی در این دیدار بازیکنان جوان خود را به زمین فرستاد و به ببشتر شاگردان خود بازی داد. در نهایت ست دوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

ست سوم: از ابتدای این ست گیتیزن‌ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند تا سرمربی شهرداری گنبد تایم استراحت بگیرد. گنبدی‌ها اختلاف امتیاز را کم کردند و پایاپای گیتی‌پسند پیش آمدند، اما در نهایت این شاگردان عقیلی بودند که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

گفتنی است:هفته بیست چهارم مسابقات هفته معوقه مسابقات بود که امروز برگزار شد و پرونده ی لیگ برتر والیبال کشور در مرحله اول ،امروز بسته شد

جدول مسابقات لیگ برتر والیبال کشور

613006

مطالب مرتبط