کشتی و رزمی

جدیدترین مهمترین اخبار کشتی و ورزش های رزمی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

فدراسیون جهانی جودو با استناد به صحبت‌های سعید ملایی، رأی به محرومیت جودوی ایران داده بود. ویزر گفته بود تا زمانی که طرف ایرانی، مشکل رقابت‌کردن با ورزشکاران اسرائیلی را حل نکند، به آن‌ها اجازه حضور در رقابت‌های بین‌المللی را نخواهد داد.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حاشیه‌های مجمع عمومی فدراسیون کشتی گفت که این رفتارها و برخوردهای ناپسند از سوی هیچ فردی زیبنده نیست و محکوم است.
دارنده مدال طلای ایران در مسابقات بین‌المللی موی‌تای:

ورزشکاران رزمی عصبی و خشن نیستند/ ماجرای افتخارات ملی

داوود عبدالمالکی، مربی موی‌تای و مسعود عبدالمالکی، ورزشکار موی‌تای مهمانان دیشب شب‌نشینی بودند؛ این دو برادر با حضور در برنامه از تجربیات خود در رشته ورزشی بوکس تایلندی صحبت کردند و ماجرای افتخارات ملی خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: باید بر مبنای برنامه‌ها، بودجه‌ فدراسیون تامین شود. در زمان طالقانی بودجه ۲۰ میلیون تومان بود و اگر به صد میلیون می‌رسید، می‌توانست کشتی را شاهانه اداره کند.
عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به همراه قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان با حضور در خانه کشتی با علیرضا دبیر دیدار کردند.
رقابتهای انتخابی تیم ملی کوراش در حالی برگزار شد که ملی پوش سابق جودو شانس خود را برای حضور در تیم ملی کوراش از دست داد.
کشتی فرنگی قهرمانی آسیا:

حبیب‌اللهی برنز گرفت

در وزن 77 کیلوگرم عارف حبیب اللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مغلوب شد.
مارتین فورد: طبیعتاً من بسیار ناامید هستم که مبارزه من با هالک ایرانی دیگه وجود نداره به ویژه با توجه به این که زمان زیادی را به برنامه تمرینی خود اختصاص دادم و هر کاری انجام می‌دادم تا مطمئن شوم در بهترین حالت ممکن قرار دارم.