تجلیل همراه اول از قهرمانان کشتی ایران

همراه اول با برگزاری مراسمی ویژه از قهرمانان کشتی کشور در یک سال اخیر، کادر فنی و پیشکسوتان این رشته ورزشی تقدیر و تجلیل کرد.
تصویر تجلیل همراه اول از قهرمانان کشتی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، آیین تقدیر همراه اول از تیم های ملی کشتی ایران صبح امروز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ با حضور حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، قهرمانان و مدال آوران کشتی، پیشکسوتان رشته های کشتی، فوتبال و دو میدانی و همچنین تعدادی از خبرنگاران ورزشی در سالن اجتماعات فدراسیون کشتی برگزار شد.

قهرمانان ورزشی، شخصیت‌های آرمانی جامعه هستند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران که به عنوان مهمان در این رویداد حضور داشت طی سخنانی با تأکید بر اینکه کشورها را با ستارگان شان می شناسند، اظهار کرد: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی محبوب ترین اقشار هر جامعه ای و شخصیت های آرمانی محبوب و الگوی جوانان جامعه هستند.

وی «ورزش» را عامل وحدت بین ملت ها و تاثیرگذار بر مرزهای جغرافیایی دانست و عنوان کرد: ورزش کشتی هم به شکل ویژه ای در دنیا محبوب و تاثیرگذار است.

سلامی در بخش دیگری از صحبت های خود به ابعاد «قدرت و مقاومت» و «شخصیت معنوی» ورزشکاران پرداخت و در قالب بیان نصایحی اخلاقی، جوانان و نوجوانان کشتی گیر در مراسم را خطاب قرار داد.


چشم امیدمان به افتخارآفرینی‌های المپیک آتی است

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه باعث افتخار ماست که همراه ورزش اول کشورمان هستیم، اظهار کرد: هدف ما از این همراهی رواج هر چه بیشتر ورزش کشتی در کشور است.

وی در ادامه این رویداد که برای تجلیل از مدال آوران، قهرمانان و نام آوران یک سال اخیر کشتی ایران برگزار شد، ابراز کرد: هوش و ذکاوتی که در بدنه این رشته پهلوان پرور وجود دارد، می تواند در رویدادهای آتی هم مدال های رنگینی را برای کشورمان به ارمغان آورد و امیدواریم شاهد این اتفاق در رقابت های المپیک آتی باشیم.


۶۰ درصد مدال‌های تاریخ المپیک کشور برای کشتی است

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان که سخنران بخش دیگری از مراسم بود، با بیان اینکه در عرصه ورزش در دنیا چند رویداد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: معمولاً عملکرد دولت ها در حوزه ورزش را بر اساس این رویدادها ارزیابی می کنند که المپیک، بازی های آسیایی و رقابت های سالانه جهانی رشته های مختلف از این جمله است.

وی با اشاره به اینکه کشتی کشور در هر سه رویداد ورزشی بزرگ، همواره سرآمد بوده و بیش از ۶۰ درصد مدال های تاریخ المپیک کشور را کسب کرده است، افزود: حضور در المپیک خود به تنهایی یک افتخار است و ورزشکاری که در المپیک موفق به کسب مدال می شود از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


همراه اول هر کاری توانسته برای کشتی انجام داده است

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی نیز ضمن بیان تاریخچه ای کوتاه از این رشته ورزشی، ابراز کرد: زمانی بود در جایگاه یازدهم دنیا قرار می گرفتیم، اما الان که در جایگاه نایب قهرمانی هستیم، برخی رسانه ها طوری رفتار می کنند انگار ما شکست خورده ایم؛ البته این خوب است و نشان از افزایش سطح توقعات از این رشته ورزشی دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همراه اول که حامی ورزش اول کشور است، گفت: امروز همراه اول برادر ماست و هر کاری توانسته برای توسعه و اعتلای این رشته ورزشی کرده است.

پایان بخش این مراسم نیز با تقدیر و تجلیل همراه اول از مدال آوران، قهرمانان و نام آوران ورزش کشتی کشورمان در تمامی رده های سنی و سبک ها طی یک سال اخیر همراه بود که با همراهی مسوولان و پیشکسوتان حاضر در سالن انجام شد و در پایان برنامه نیز از منتخبان رسانه های ورزشی و خبرنگاران کشتی تقدیر به عمل آمد.

منبع: شرکت ارتباطات سیار ایران

559309