فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

به بهانه اشتباه عجیب داوری در دیدار پرسپولیس؛

دعا کنیم VAR هرچه زودتر به داد فوتبال کشورمان برسد!

دیدار پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر در حالی با برتری سرخپوشان به پابان رسید که اشتباه صد در صد داوری در این مسابقه ممکن بود باعث از دست رفتن سه امتیاز برای قرمزهای پایتخت و در نهایت دور شدن آن ها از رویای قهرمانی شود.
پرسپولیس پس از پنج تساوی پی در پی موفق شد در یک بازی سخت و جنجالی فولاد خوزستان را شکست دهد و به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بازگردد.
با درخشش مثلث هجومی آبی ها؛

استقلال از سد تراکتور گذشت و صدرنشین شد

تیم فوتبال استقلال تهران با شکست مقتدرانه تراکتورسازی تبریز و با برتری سه بر یک، به صدر جدول رقابت های لیگ برتر بازگشت.
امین جهان کهن، بازیکن جوان و شناخته شده تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که در تیم های مختلفی حضور داشته است، معتقد است تفاوت خاصی میان مسابقات لیگ برتر فوتبال و سایر لیگ ها وجود ندارد و با تلاش و درخشش در لیگ های پایین تر می توان به صحنه اول فوتبال کشور راه یافت.
هنوز چند ساعت بیشتر از خداحافظی وحید فاضلی از تیم نساجی مازندران نگذشته است که طبق معمول در سکوت مدیران باشگاه اسامی مختلفی به عنوان سرمربی جدید این تیم توسط هواداران، کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ورزشی ردیف شده است که در میان آنها نام علی دایی و مجید جلالی هم دیده می‌شود.
به نظر می‌رسد « فرشید باقری » پس از حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال عذرخواهی و بار دیگر جواز حضور در تمرینات را پیدا کند اما آنچه مشخص است او دیگر جایی در تفکرات محمود فکری ندارد و باید در نیم فصل به تیم دیگری برود.