فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

معاونت نسبتاً جدید سیما در نشست خبری برنامه‌های نوروز 1400 از برنامه «نود» با صفات «خوب» و «پربیننده» یاد کرده و بر نظر علی فروغی دربارۀ فردوسی‌پور صحه نگذاشته و در عین حال گفته انتخاب مجری در اختیار مدیر شبکه است. جای دیگر هم از اجتناب‌ناپذیر بودن تغییر برخی مدیران شبکه‌ها گفته. آیا می‌توان این سخنان را به منزلۀ تمایل او به احیای نود و بازگشت عادل دانست یا آغاز یک زورآزمایی است ومعلوم نیست زور او بچربد؟ یادداشت امروز کند‌و‌کاوی در این‌باره است...
خیبر خرم آباد شگفتی ساز مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران در ضیافت پنالتی‌ها شد. همان‌طور که عبداله ویسی سرمربی خوزستانی این تیم و کادر فنی انتظار داشتند، صادق نادرپور با مهار دو پنالتی و درخشش در این بازی، در کنار پنالتی‌های بسیار خوب عارف رستمی، حسین مددی، مهران احمدی و محمدجواد عباسی نفت را در مسجدسلیمان به زانو درآوردند.
در اولین نشست خبری معاون سیما که به منظور تشریح برنامه‌های نوروزی برگزار شده بود، یک سوالی ورزشی مهم مطرح شد که پاسخی مبهم داشت.
گزارش تحلیلی پرسون از آثار منفی کووید19؛

کرونا با ورزش ایران چه کرد؟ (قسمت اول)

بیش از یک سال است که آغاز همه گیری کرونا در ایران و جهان می گذرد. نزدیک به 120 میلیون مبتلا و بیش از دو میلیون و 500 هزار فوتی.

«داوری‌ها علیه ایران است، می‌خواهند ما را زمین بزنند، توطئه است، رشوه است و ...» را میلیون‌ها بار بعد از هر ناکامی شنیده‌ایم؟ نتیجه؟ هیچ!
بررسی رسوایی اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا در پرسون؛

بنویسید AFC بخوانید بنگاه مالی سعودی و شرکا!

راحت تر از آنچه که تصور می شد میزبانی ایران برای ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی قطر از دست رفت و به بحرینی ها رسید. به عبارت بهتر دو دستی تقدیم به این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس شد و فوتبال ایران هم مثل همیشه انگشت به دهان باقی ماند.

اردوی آماده سازی تیم خیبر خرم آباد تنها نماینده فوتبال لرستان در جام حذفی زیر نظر عبدلله ویسی و ابراهیم میرزاپور با حضور خرید های جدید لیگ برتری انجام شد. خیبر در اولین گام در رقابت های حذفی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.
امروز بود که به صورت رسمی اعلام شد میزبانی دیدارهای مقدماتی جام جهانی در گروهی که ایران در آن حضور دارد، به کشور بحرین رسیده است. این در حالی بود که ایران طبق برنامه بازی‌ها، اگر این مسابقات به صورت نرمال برگزار می‌شد میزبان سه مسابقه از چهار مسابقه دور برگشت بود.