فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

تیم فوتبال السیلیه قطر که به تازگی رامین رضاییان را جذب کرده است، موفق شد با گل به خودی شجاع خلیل زاده و با نتیجه دو بر صفر الریان را شکست دهد.
پرسپولیس و استقلال و بحث وارد شدن به بورس؛

علینژاد: بازنشسته ها نمی توانند رئیس شوند

در حالی که در اساسنامه اعلام شده است که هر فردی در هر شرایطی می تواند نامزد احراز ریاست فدراسیون شود معاون فنی ورزشی وزارت ورزش می گوید: بازنشسته ها نمی توانند کاندیدا شوند در صورتی در برخی از فدراسیون‌ها بازنشسته ها همچنان محکم و استوار نشسته اند و آب از آب تکان نخورده است.
مهاجم ملی پوش کشورمان به عنوان برترین گلزن سال فوتبال پرتغال انتخاب شد و این در حالی است که مهدی طارمی رقبای سخت و درجه یکی را در این راه از پیش رو برداشته است.
روند اعتراض شدید هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به حرکت حامد لک و عدم برخورد فدراسیون فوتبال با این مسئله تا دیروز ادامه داشت.
با ادامه اعتراض قرمزهای پایتخت؛

حواشی دیدار پرسپولیس و ذوب آهن تمامی ندارد

به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که از تخلف باشگاه ذوب‌آهن در لغو دیدار با پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داشته است، همچنان از صدور رأی بابت اتفاقات این دیدار جلوگیری می کند.
سعید آقایی، مدافع چپ پرسپولیس که در لحظات پایانی بازی برابر ذوب آهن با حسینی مشاجره شدیدی داشت که منجر به اخراجش شد، بعد از صحبت‌های بازیکن ذوب آهن در میکسدزون بار دیگر نسبت به ادعای او واکنش نشان داد.
با ثبت رکورد پنج پنالتی در یک بازی؛

هیچ اتفاقی در لیگ برتر فوتبال کشور عجیب نیست!

رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حال برگزاری است و ثبت رکورد پنج پنالتی در یک دیدار، جدیدترین اتفاقی است که شاید پذیرش آن کمی برای هواداران این ورزش دوست داشتنی غیرقابل باور باشد.
از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور بعد از ظهر روز دهم دی ماه جاری از ساعت ۱۵ تیم نفت مسجدسلیمان مقابل تیم پیکان قرار گرفت.
معاون اداره کل رفاه شهرداری تهران در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

افتخارات علیرضا فغانی بر هیچکس پوشیده نیست/ ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی

شهرداری تهران همواره نگاه خاص و ویژه ای به حوزه ورزش در میان شهروندان داشته است و رسیدگی به امور ورزش کارمندان این مجموعه و خانواده هایشان حتی در زمان شیوع و گسترش ویروس کرونا در دستور کار متولیان این مهم مخصوصا در اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران بوده است.
رابونا، برنامه‌ای که برای علاقه‌مندان به حوزه فوتبال لیگ های اروپایی در مورد موضوعاتی که کمتر برنامه‌ای به آن پرداخته است، هر چهارشنبه ساعت 20:15 از شبکه تیوا اسپورت به صورت اختصاصی پخش می شود.

دیدار سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید و این درحالی است که هنوز مسابقات هفته نهم به طور کامل برگزار نشده است!