فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: با وجود همه مشکلات و شرایط اسفباری که داشتیم تا اینجای کار به لطف خدا و تلاش مدیران و مسوولان کشور پیش آمدیم و امیدوارم ثمره این تلاش ها با صعود به جام جهانی پاسخ داده شود. با این آواری کار دروی سر فدراسیون ریخته عبور از آن کار خدا بود.
هفته ششم و پایانی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام دو دیدار برگزار شد و تیم های بازار روز اصفهان و کوثر شیراز به لیگ دسته اول سقوط کردند.

کمک‌داور فینال جام جهانی ۱۹۹۴ با بازگویی خاطراتش از داوری با ساندرپل فقید گفت: لحظاتی به بازی فینال وقت باقی مانده بود، با هم برای گرم کردن به زمین رفته بودیم و وقتی خواستیم به رختکن برگردیم که آماده بازی شویم او سرش را روی شانه‌های من گذاشت و گریه کرد.
علی خضریان از جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر ورزش و جوانان، درخصوص بررسی واگذاری غیرقانونی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبرداد و گفت: واگذاری باشگاه‌های مهم و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس بدون فراهم شدن زیرساخت‌های درآمدزایی باشگاه‌ها، نوع و روش واگذاری نمی‌تواند ضامن موفقیت خصوصی‌سازی در ورزش حرفه‌ای کشور باشد.
مربی تیم فوتبال استقلال:

از جدایی «شیخ دیاباته» بی‌اطلاعم

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از جدایی شیخ دیاباته مهاجم خارجی این تیم بی اطلاع است، گفت: مشخص نیست مقابل ذوب آهن حسینی درون دروازه است یا مظاهری.