فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

مذاکرات طولانی یوونتوس با دیبالا بالاخره نتیجه داد و این بازیکن قرارداد جدیدی را با بانوی پیر خواهد بست.
سایت ترنفسرمارکت با ارزشگذاری ۱.۸ میلیون یورو برای قایدی و ۱.۶ میلیون یورو برای نوراللهی آنها را به ترتیب با ارزش‌ترین بازیکنان لیگ برتر می‌داند.
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره وزیر جدید ورزش گفت : سالهاست به ورزش نگاه سیاسی شده و افراد سیاسی روی کار آمدند اما سجادی هم ورزش قهرمانی انجام داده و هم در ورزش مدیریت کرده است.
علی موسوی مهاجم اسبق استقلال گفت: شرایط فعلی استقلال سوهان روح هواداران شده و بسیاری از بازیکنان با صفحات هواداری، از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به پول خود برسند.
ارسلان مطهری به یکباره از هواداران استقلال خداحافظی کرد تا نشان بدهد خواستار ترک تیم است و بلافاصله مشخص شد که او قصد دارد تا لژیونر شود اما به نظر می‌رسد این اتفاق منتفی شده و مطهری در استقلال ماندگار خواهد شد.
در حالی که رایزنی مدیران استقلال با محوریت احمد مددی مدیرعامل باشگاه که رسماً به عنوان مسئول نقل و انتقالات معرفی شد از چندی پیش با این بازیکنان آغاز شد، اما هنوز اتفاق مهمی نیفتاده و هیچ خبری از تمدید با یک بازیکن مخابره نشده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا استادیوم آزادی را به سیستم وار مجهز خواهد کرد.
سرمربی آلمانی لیورپول درباره بازگشت مدافع این تیم به میادین پس از مصدومیت طولانی گفت: بسیار خوشحالم اما هنوز هیچ‌کسی حتی خودش هم نمی‌داند که چه مقدار آماده است.
سعید آقایی مدافع چپ پای پرسپولیس درباره برخی حواشی پس از قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس گفت: تیمی که در این چند سال اکثر جام‌ها را بدست آورده و بیشترین ملی پوش را دارد حتما تیم با کیفیتی است و باید به این تیم احترام گذاشت.
داریوش یزدی مدافع سابق استقلال و همبازی فکری در این تیم گفت: اگر بنا به حرف زدن پشت سر افراد باشد، آقای فکری پشت سر خود شما هم در مسجد سلیمان حرف و حدیث زیاد است.