خودکشی پدر مربی سرشناس!

سرمربی سرشناس تیم ملی آلمان گفت: پدرم جاسوس بود و خودکشی کرد.
تصویر خودکشی پدر مربی سرشناس!

به گزارش سایت خبری پرسون، ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان در مصاحبه ای با اشپیگل از یک راز پنهان زندگی شخصی خود پرده برداشت و گفت: پدرم جاسوس بود و در سرویس اطلاعات مخفی آلمان مشغول به فعالیت بود. من اجازه ندارم جزییات بیشتری را به زبان بیاورم و دقیقا هم نمی‌دانم چه می‌کرد، همینقدر می‌دانم که عضو دولت نبود. او ۱۶ سال پیش خودکشی کرد.

وی ادامه داد: من اغلب به آن روز فکر می کنم. در آن زمان من در یک دوره مربیگری در اوبرهاچینگ، نزدیک مونیخ بودم و داشتم کارت C مربیگری را در آنجا می گرفتم. ناگهان مدیر دوره به من گفت لطفا بیا بیرون. سپس من یک شوخی کردم و چیزی شبیه این پرسیدم که یعنی این اندازه خوبم؟ لحظه بعد جلوی یکی از اقوامم بودم که به من گفت، پدرت خودکشی کرده است.

او گفت: پدرم نامه خداحافظی باقی نگذاشته بود و هیچ توضیحی وجود نداشت. اما روشی که او جان خود را از دست داد، روشن کرد که تصمیمش کاملاً آگاهانه بود. طبعا برای خانواده بسیار سخت است، اما به من کمک کرد که بدانم او واقعا می خواست بمیرد و این فریاد برای کمک یا یک علامت نبود. فکر می کنم باید به چنین تصمیمی احترام بگذارم.

وی افزود: من دقیقاً نمی‌دانم چه کاره بود. او در سرویس مخفی مشغول بود اما مطمئناً در بخش مدیریت نبود و اجازه نداشت در مورد کارش صحبت کند. همچنین به همین دلیل بود که او اغلب می‌گفت فشار زیادی تحمل می کند. او انسان بسیار بامزه ای بود که زیاد شوخی می کرد و همیشه می خندید. دوست داشت با دوستانش باشد، گیتار می زد و همیشه می خواند.

منبع: همشهری انلاین

611420