فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

با پایان لیگ بیستم برخی از بازیکنان مهم سپاهان یا به لیگ‌های اروپایی رفتند یا پس از پایان قراردادشان از این تیم جدا شدند.
صفحه توئیتری امارات اسپورت نوشته است که شباب الاهلی با نوراللهی بر سر قراردادی ۲ ساله و دستمزد سالیانه ۱.۲ میلیون دلار به توافق رسیده است.
مذاکرات ابوالفضل جلالی با استقلال روند نسبتاً خوبی را پیمود تا جایی که می‌توان گفت ممکن است جلالی اولین خرید تابستانی این تیم باشد.
حمید مطهری مربی سرخپوشان با بررسی شرایط این تیم‌ها و پس از مشورت با یحیی تصمیم به ماندن در پرسپولیس گرفت تا فصل آینده نیز امور فنی پرسپولیس را برنامه‌ریزی کند.
نیما عالمیان نماینده تنیس روی میز ایران در توکیو به علت پرتاب کردن راکت جریمه شد.
مسعود ریگی یکی از ۷ بازیکن استقلال است که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده و احتمال اینکه اولین تمدیدی استقلال باشد وجود دارد.
آغاز لیگ عربستان به فرهاد مجیدی کمک می‌کند تیم الهلال رقیب آسیایی خود را دقیق‌تر آنالیز کند.
یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس خبر داد که احتمالا احمد نوراللهی امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه به دفتر باشگاه می‌رود تا با جعفر سمیعی ملاقات کند.
مهاجم جدید اینتر درباره پیوستن به این تیم گفت: مطمئنم که در اینتر خوش خواهیم گذراند و هواداران خوشحال خواهند شد، من همه آن‌ها را در آغوش می گیرم، همه چیز را برای این پیراهن می‌دهم.
مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته با سیاوش یزدانی تماس گرفته و اعلام کرده‌اند که قراردادش برای تمدید آماده است اما این بازیکن اعلام کرد امور قراردادی‌اش را بعد از بازگشت به تهران پیگیری می‌کند.
فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد که در فصل جدید هواداران می توانند ظرفیت ورزشگاه ها را تا ۶۰ درصد پر کنند و به این ترتیب در بازی ایران و امارات که امارات میزبان است تیم می تواند از ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه از هواداران خود بهره گیرد.
بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا گفت: تکرار موفقیت های دوران قبلی آسان نخواهد بود. با این حال یووه شانس اول قهرمانی است.