فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

معمولا در فوتبال ایران مسئولان وقتی کاری را که وظیفه‌شان است انجام بدهند اما از زیر بار آن شانه خالی می‌کنند به دنبال مقصر آن می‌گردند در صورتی که خودشان در این پرونده سهم به سزایی داشتند.
فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش امیدوارند با نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با رئیس مجلس، لایحه دولت برای تغییر ماهیت فدراسیون‌ها در دستور کار قوه مقننقرار بگیرد تا قبل از ضرب‌الاجل فیفا، سایه تهدید از روی سر این فدراسیون برداشته شود.
عربستان میززبان نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا؛

الکلاسیکو در خاورمیانه!

بارسلونا و رئال مادرید نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را در ورزشگاه ملک فهد عربستان سعودی بازی می کنند.
‌داستان حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ابعاد جدی‌تری به خود گرفته به‌طوری‌که در 48 ساعت اخیر واژه‌هایی مانند «جعل» و از آن بدتر «خیانت» هم به آن اضافه شده است. این موضوع کار را به مجلس شورای اسلامی هم کشانده و حالا چندین نماینده، دقایق زیادی درباره حذف این دو تیم صحبت کرده و می‌کنند.
با اعلام رسانه روسی سردار آزمون تا پایان فصل جاری در زنیت روسیه می‌‌ماند.
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه اگر اساسنامه فدراسیون فوتبال تصویب نشود، این موضوع باعث می شود که کل فوتبال ما از ریل خارج شود، گفت: متأسفانه در آینده جام جهانی را در پیش داریم وقطعا اگر این مشکلات حل نشود جلوی ما را برای حضور در جام جهانی می‌گیرند.
چندی پیش بود که داریوش مصطفوی با قطعیت و لحنی خنده‌دار اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام نام باشگاه گل‌گهر در رابطه با صدور مجوز حرفه‌ای دچار اشتباه شده، اما با گذشت زمان ثابت شده رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، اشتباه کرده است.
با حکم فیفا؛

اسکوچیچ محروم شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حکم کمیته انضباطی فیفا محروم شده و نمی‌تواند در بازی با عراق، روی نیمکت ایران باشد.
‌«در» برای فوتبال ایران دیگر روی همان «پاشنه» همیشگی نمی‌چرخد؛ اگر تا همین چند سال اخیر می‌شد با شیوه‌های قدیمی و لابی‌های داخلی و خارجی، تهدیداتی را که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا می‌شد، حل‌وفصل کرد، دیگر این فرمول جوابی نمی‌دهد و «سیاست وعده»، شبیه به حنایی شده که رنگش را برای این دو نهاد و مرجع فوتبالی از دست داده است.
بالاخره کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی را اخذ و اعلام کرد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و مدرک حرفه‌ای باشگاه گل گهر نیز باطل شده است!