استعفای معاون درویش به بیرانوند ربط دارد؟

در حالی که معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس طبق روال عادی با استعفا از مجموعه این تیم جدا شده است، برخی تلاش دارند این جدایی را به عوامل و علت‌های دیگری نسبت دهند.
تصویر استعفای معاون درویش به بیرانوند ربط دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، این روزها بازار حاشیه در فوتبال همچنان گرم است و عده ای که مشخص نیست از چه فرد یا گروهی خط می‌گیرند در تب و تاب حاشیه سازی برای سرخپوشان هستند.

در جدیدترین اتفاق، مدل جدایی احسان حیدری شهباز معاون پیشین حقوقی باشگاه پرسپولیس (که با استعفا از مجموعه باشگاه پرسپولیس جدا شد) در برخی شبکه‌های مجازی به شکلی جلوه داده شده که گویی رضا درویش او را اخراج کرده است در حالی که این فرد حقوقدان تا روز آخر جزو امین ترین افراد نزدیک به مدیرعامل باشگاه به شمار می رفت و حالات بنابر دلایل شخصی از این مجموعه کناره گیری کرده است.

علاوه بر این سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نیز به صورت شفاف از استعفای وی گفته و حتی از تلاش‌ها و اقداماتش ظرف این ماه‌ها تشکر و قدردانی هم کرده است.

یک فرد آگاه در باشگاه پرسپولیس در این باره گفت چون گروهی در تلاشند تا مشکلات جدایی بیرانوند از باشگاه پرسپولیس را به گردن فردی بیاندازند، با توجه به این جدایی دوستانه، از فرصت استفاده کرده و یک استعفا را بزرگنمایی و آن را به اخراج تبدیل کرده اند.

گفتنی است؛ در همین حد فاصل هومن هدایتی طی حکمی از سوی رضا درویش به عنوان سرپرست جدید معاونت حقوقی این باشگاه انتخاب شده است.

منبع: خبرورزشی

694366