اعتراض هواداران به هلدینگ باشگاه/ نمی‌خواهیم این دلال برای استقلال تیم ببندد

در ۴۸ ساعت گذشته اخبار و شایعاتی پیرامون این موضوع مطرح شد که هلدینگ خلیج فارس را در حال یارگیری برای استقلال است.
تصویر اعتراض هواداران به هلدینگ باشگاه/ نمی‌خواهیم این دلال برای استقلال تیم ببندد

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از نامشخص ماندن انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال از سوی مجمع هلدینگ خلیج فارس این موضوع از زبان سرپرست موقت باشگاه استقلال که بحث یارگیری و فصل نقل و انتقالات برای این مجموعه آغاز شده تا حدی خیال هواداران را راحت کرد.

طرفداران استقلال که در این مدت نمی‌دانستند چه کسی برای تیمشان یارگیری می‌کند و چه شرایطی برای فصل نقل و انتقالات تابستانی تیمشان به وجود خواهد آمد با توجه به انتشار این صحبت‌ها تا حدی نگرانی شان از بین رفت که یک یا دو نفر برای یارگیری تیم دست به کار شده‌اند اما در این بین خبرهای دیگری باعث نگرانی هواداران استقلال شد.

در رابطه با بحث نقل و انتقالات و یارگیری استقلال این موضوع که مسئولان هلدینگ خلیج فارس با کمک یکی دو فرد شناخته شده رسانه ای و البته دلال در حال یارگیری هستند و دور از چشم نکونام می‌خواهند تیم استقلال برای فصل آینده را ببندند باعث نگرانی و عصبانیت هواداران استقلال شد .

شایعاتی پیرامون این موضوع وجود دارد که جواد نکونام با این شرط در استقلال به ادامه فعالیتش مشغول مانده که گروه هلدینگ با نظر خودش تعدادی بازیکن را برای لیست فصل آینده استقلال به جمع نفرات قبلی اضافه کند. شایعه‌ای که باور کردنش هم خنده‌دار است اما به هر حال این موضوع برای طرفداران استقلال به ویژه قشر نوجوان و جوان موجب نگرانی و عصبانیت شده است.

هواداران استقلال که در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و سوم تیمشان را نسبت به باشگاه‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس یا حتی تراکتور شکست خورده می‌دانستند توقع داشتند با حضور مالکان متمول فعلی بتوانند ریخت و پاش زیادی کرده و بازیکنان خوبی را برای تیمشان به خدمت بگیرند اما حالا با این وضعیت نگران هستند که مبادا بازیکنان بنجل و روی دست مانده در بازار نقل و انتقالات با هزینه‌های هنگفت به استقلال بیایند تا یک فصل نیمکت نشینی و حتی سکونشینی را تجربه کنند اما پول هنگفتی را به جیب خودشان و دلالشان بریزند.

اما از سوی دیگر خبرهایی مبنی بر یارگیری استقلال با نظارت کامل جواد نکونام نیز در همین رابطه مطرح می‌شود که البته با توجه به بار منفی اخبار قبلی این اخبار کمتر به چشم و گوش هواداران استقلال می‌رسد.

با این تفاسیر باید صبر کرد و در روزهای آینده و مشاهده اسامی بازیکنان تازه وارد به جمع نفرات قبلی استقلال متوجه این موضوع شد که بالاخره جواد نکونام تاثیر و نقشی در انتخاب بازیکنان جدید استقلال خواهد داشت یا نه.

منبع: ایسنا

694365