فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

هافبک میانی آبی پوشان علیرغم میل باطنی فرهاد مجیدی از جمله آبی پوشانی است که برای نیم فصل دوم قصد جدایی از این تیم را دارد

یحیی گل‌محمدی در نیم‌ فصل اول لیگ بیست‌ویکم، عملکرد ضعیفی در جذب بازیکنان مد نظرش داشت و ۵ بازیکنی که با نظر مستقیم او جذب شدند، در ترکیب پرسپولیس درخششی نداشتند.
با اعلام وکیل اوساگونا به فیفا مبنی بر دریافت تمام مطالبات این بازیکن، از سوی فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران و این باشگاه، باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اعلام شد.
حال اما رنجش کولبران و میدان‌دادن به افرادی که بیش از مسائل کارشناسی با اهدافی دیگر به تلویزیون قدم می‌گذارند، باعث شده تا سیاست‌های تلویزیون در این مورد زیر ذره‌بین برود. سیاست‌هایی که به نظر می‌رسد برگرفته از «به هر دری زدن برای جذب مخاطب باشد». البته مشخصا درمورد برنامه اخیر، این سیاست شکست خورده و جواب نداده است.
نشریه «کیکر» آلمان لحظاتی پیش از توافق نهایی باشگاه بایرلورکوزن با زنیت سن پترزبورگ روسیه برای پایان دادن قرارداد سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.
هواداران پرسپولیس صبح شنبه برای اعتراض به وضعیت این تیم مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و با سردادن شعارهایی علیه حمید سجادی وزیر ورزش و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، خواستار استیضاح وزیر ورزش و جوانان شدند.
قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق شاهد کش و قوس‌های فراوانی در خصوص حضور یاعدم حضور تماشاگران در ورزشگاه بودیم و مهم‌ترین نکته‌ای هم که در این میان مطرح بود این بود که آیا زنان هم می‌توانند این دیدار مهم را در استادیوم آزادی و از نزدیک تماشا کنند یا خیر.
سرمربی پرسپولیس:

توان اداره کار را ندارم

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به کم بودن دریافتی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما تا دیروز از لحاظ پرداختی تیم آخر جدول بودیم.
شاگردان مازیار زارع با برتری مقابل شاهین بوشهر جای خود را در صدرجدول محکم‌تر کردند.