فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مهاجم این تیم با علائم بیماری کرونا روبه‌رو شده است.
در حالی که شنبه هفته آینده (۲۳ بهمن ماه) آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر محسوب می شود، بسیاری از باشگاه ها به تکاپو افتادند تا در آخرین روزهای نیم فصل ، نقاط ضعف تیمهایشان را با جذب بازیکنان موردنظر برطرف کنند.
شاید خبر مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس طی فصول اخیر به خبری تکراری تبدیل شده باشد، اما اینبار از جهاتی جالب و البته نگران کننده است.
دیدار معوقه تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه برگزار می‌شود.
هافبک میانی آبی پوشان علیرغم میل باطنی فرهاد مجیدی از جمله آبی پوشانی است که برای نیم فصل دوم قصد جدایی از این تیم را دارد

یحیی گل‌محمدی در نیم‌ فصل اول لیگ بیست‌ویکم، عملکرد ضعیفی در جذب بازیکنان مد نظرش داشت و ۵ بازیکنی که با نظر مستقیم او جذب شدند، در ترکیب پرسپولیس درخششی نداشتند.
با اعلام وکیل اوساگونا به فیفا مبنی بر دریافت تمام مطالبات این بازیکن، از سوی فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران و این باشگاه، باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اعلام شد.
حال اما رنجش کولبران و میدان‌دادن به افرادی که بیش از مسائل کارشناسی با اهدافی دیگر به تلویزیون قدم می‌گذارند، باعث شده تا سیاست‌های تلویزیون در این مورد زیر ذره‌بین برود. سیاست‌هایی که به نظر می‌رسد برگرفته از «به هر دری زدن برای جذب مخاطب باشد». البته مشخصا درمورد برنامه اخیر، این سیاست شکست خورده و جواب نداده است.
نشریه «کیکر» آلمان لحظاتی پیش از توافق نهایی باشگاه بایرلورکوزن با زنیت سن پترزبورگ روسیه برای پایان دادن قرارداد سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.