ماجرای انتقامی که مجیدی از سرمربی پرسپولیس گرفت!

فرهاد مجیدی وقتی سرمربی استقلال بود سابقه شکست دادن سرمربی پرسپولیس را در کارنامه دارد.
تصویر ماجرای انتقامی که مجیدی از سرمربی پرسپولیس گرفت!

به گزارش سایت خبری پرسون، سنگین‌ترین شکست تاریخ استقلال در آسیا مربوط به سال ۲۰۱۶ است که تیم منصوریان با نتیجه ۶-۱ از العین شکست خورد. بعد از آن بازی استقلالی‌ها مدت‌ها به دنبال گرفتن انتقام از العین بودند تا این اتفاق بالاخره در سال ۲۰۱۸ و با فرهاد مجیدی رخ داد. فرهاد که دستیار شفر در استقلال بود، بعد از برکناری سرمربی آلمانی استقلال، در بازی‌های باقی مانده لیگ و آسیا سرمربی استقلال شد و هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت.

استقلال آن سال در آخرین بازی فصل باید به مصاف العین می‌رفت. بازی که استقلال بالاخره موفق شد العین را شکست دهد و به نوعی انتقام آن بازی عجیب را بگیرد. در آن بازی العین ابتدا با گل مارکوس برگ سوئدی پیش افتاد ولی دانشگر و تبریزی دو گل برای استقلال زدند و تیم فرهاد آن بازی را با برد پشت سر گذاشت. نکته جالب آن بازی این بود که سرمربی آن زمان العین خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس بود که در آن زمان هدایت العین را در دست داشت.

این مربی اسپانیایی دو بار سابقه تقابل با استقلال را در کارنامه دارد ولی هیچ بردی مقابل مهم‌ترین رقیب پرسپولیس کسب نکرده است. یک باخت و یک تساوی حاصل کار سرمربی جدید سرخ‌پوشان مقابل استقلال بود.

منبع: خبرورزشی

694739