صحبت های جنجالی بیرانوند پس از پیوستن به تراکتور

صحبت‌های علیرضا بیرانوند پس از پیوستن به تراکتور خبرساز شد.
تصویر صحبت های جنجالی بیرانوند پس از پیوستن به تراکتور

به گزارش سایت خبری پرسون، «وقتی این تصمیم را گرفتم تصویرسازی و آینده باشگاه را دیدم و می‌دانستم که خیلی‌ها دنبال این هستند که باشگاه بزرگ پرسپولیس را از قدرت‌نمایی که داشت پایین بیاورند و این اتفاق بزودی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس استارت می‌خورد.» این بخشی از اولین صحبت‌های تصویری علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تراکتور بعد از پیوستن به این تیم بود. او ضمن دفاع از خود به برخی پیشکسوتان این تیم هم حمله کرد. اما شاید مهم‌ترین و شاید کلیدواژه صحبت‌های او همان جایی بود که گفت خیلی‌ها دنبال پایین کشیدن پرسپولیس هستند و بزودی این اتفاق می‌افتد.

بیرانوند با این حرف قبل از هر چیز فشار روانی را برای فصل بعد از پرسپولیس کم کرد و اگر در آینده آنها نتیجه نگیرند به همین حرف امروز بیرانوند اکتفا می‌کنند.

شاید این بزرگترین خدمتی بود که او بعد از جدایی‌اش به پرسپولیس کرد. همین الان که هنوز لیگ شروع نشده علامت سؤال بزرگی برای هواداران به وجود آمده که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی از چه موضوعی صحبت می‌کند.

درباره ادعای بیرانوند قضاوتی نداریم اما اگر واقعاً به آن چیزی که گفته اعتقاد دارد چرا خودش با جدایی از پرسپولیس به این مهم دامن زد. چرا نماند تا به سقوط نکردن پرسپولیس که خودش ادعا کرده کمک کند.

منبع: ایران ورزشی

717129