فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال در گذشته در اختیار مربیان و آدم‌های مستقل و فوتبالی بود. مدیران باشگاه هم همین‌طور بودند. به تدریج این مسئله رنگ باخت و یک عده علاقه‌مند شدند و کسانی که سیاست‌مدار بودند، و دیگر فرصتی نداشتند، وارد فوتبال ‌شدند چرا که فوتبال خوش آب و رنگ، درخشان و وسوسه‌کننده بود.
حسین حسینی با انتشار یک استوری باعث شد تا این شایعه به وجود آید که وریا غفوری در استقلال ماندنی شده است.
کاپیتان پرسپولیس گفت: بحث قرارداد موضوعی کاملا خصوصی‌ است و مسولیت آن با باشگاه‌هاست. اگر قرار بر اجرای سقف باشد هر باشگاه با توجه به وضعیت درآمدی و هزینه‌ای خود آن را تعیین می‌کند. شایسته‌تر است برای سازندگی و کمک به این فوتبال، به موضوع مهم «حق پخش تلویزیونی» که امید همه باشگاه‌های فوتبال ایران است، رسیدگی کنید.

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال چند بار با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرد ولی به دلیل اختلاف مالی با پرسپولیس به توافق نرسید و قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد.

باید منتظر ماند و دید روند نقل و انتقالات پرسپولیس در روزهای آینده به چه صورت ادامه خواهد یافت. شاید حضور بابایی و کاسیانو پرونده نقل و انتقالات سرخ‌ها را ببندد.

دروازه‌بان نساجی مازندارن گفت: من خودم به سقف قرارداد اعتقادی ندارم. به بعضی بازیکنان متاسفانه رقم‌های الکی داده شده است و این درست نیست که یک بازیکن از یک باشگاه به باشگاه دیگری برود و رقمش افزایش پیدا کند. متاسفانه دلالان در حال جارو کردن جیب باشگاه‌ها هستند.

مهدی طارمی نه از لحاظ فوتبالی بلکه از لحاظ معیارهای موجود در مارکت فوتبال اروپا، گزینه تیم‌های بزرگ نخواهد بود. او شاید با رقم مناسب‌تری بتواند امیدوار به بازی در تیم سطح بالایی باشد ولی اینکه پورتو حاضر شود با رقم پایینی مهدی را از دست بدهد یا خیر، مسئله کلیدی است.