فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

دروازه‌بان نساجی مازندارن گفت: من خودم به سقف قرارداد اعتقادی ندارم. به بعضی بازیکنان متاسفانه رقم‌های الکی داده شده است و این درست نیست که یک بازیکن از یک باشگاه به باشگاه دیگری برود و رقمش افزایش پیدا کند. متاسفانه دلالان در حال جارو کردن جیب باشگاه‌ها هستند.

مهدی طارمی نه از لحاظ فوتبالی بلکه از لحاظ معیارهای موجود در مارکت فوتبال اروپا، گزینه تیم‌های بزرگ نخواهد بود. او شاید با رقم مناسب‌تری بتواند امیدوار به بازی در تیم سطح بالایی باشد ولی اینکه پورتو حاضر شود با رقم پایینی مهدی را از دست بدهد یا خیر، مسئله کلیدی است.
دانشگر که قراردادش با استقلال تهران تا پایان فصل بیست و یکم بود در نهایت تصمیم گرفت از این تیم جدا و پیراهن سپاهان اصفهان را بر تن کند، اقدامی که با واکنش منفی بسیاری از هواداران استقلال همراه بود و ابهامات زیادی را ایجاد کرد.

«ویکتور واکو» مفسر، روزنامه نگار و کارشناس فوتبال در اوکراین مدعی شد شهاب زاهدی در شرایط فعلی بهترین گزینه برای تقویت خط حمله تیم شاختار دونتسک اوکراین است.

مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید یک بازیکن خوب لیگ برتری نهایتا باید شش میلیارد تومان دستمزد بگیرد؛ اما الان یک بازیکن ۲۲ میلیارد تومان قرارداد بسته که این نشان می‌دهد خیلی فراتر از ارزش واقعی فوتبالیست ایرانی است