فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

امروز از بازیکنان شباب الاهلی تست‌های پزشکی به‌عمل آمد و مهدی قایدی یکی از بازیکنانی بود که در مرکز پزشکی شهر دبی حضور پیدا کرد تا به نوعی به شایعات جداییش پایان دهد.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: این حق فوتبالیسـت‌هاست که پول خوبی بگیرند همانطور که در همه جای دنیا فوتبالیست‌ها خوب پول می‌گیرند. یک پزشک سال‌ها درس می‌خواند و سختی می‌کشد اما می‌تواند تا آخر عمر از شغلش درآمد داشته باشد اما یک فوتبالیست اگر خوش‌شانس باشد و مصدوم نشود نهایتاً 10 سال می‌تواند درآمد کسب کند.
پدر مهدی طارمی گفت جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برای ازدواج این بازیکن برگزار شده، هیچ گونه مراسم دیگری تدارک ندیده و شایعاتی نظیر عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور درحال انتشار می‌باشد.
مدیرعامل خیبر خرم‌آباد گفت: برای جذب شهیم مدیرعامل ‏پرسپولیس خیلی دیر به خیبر نامه زدند در صورتی که تاریخ نامه انتقال این بازیکن در توافق‌نامه‌ای که با باشگاه ‏گل گهر داریم مربوط به پنجم تیرماه است.

طبق اعلام مدیریت باشگاه استقلال صیادمنش بندی در قراردادش دارد که در صورت فروش دائمی این بازیکن از سوی باشگاه فنرباغچه ۲۰ درصد از سود فروش این بازیکن به باشگاه تهرانی می‌رسد.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: موافق رقم‌های زیاد قرارداد نیستم. بازیکنی ۱۵ میلیارد قرارداد می‌بندند، باید ۱۵ تا گل بزند. بازیکنی که ۱۰ میلیارد قرارداد می‌بندند باید تاثیر قابل توجهی روی تیم داشته باشد. من قبول ندارم به بازیکنی پول مفت بدهند.

جذب بازیکنان خارجی همچون کاسیانو برای پرسپولیس به دلیل عملکرد ضعیف آن سبب انتقاد به این باشگاه در شرایط فعلی افزایش قیمت دلار شده است.