سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 22 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 21 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 20 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
حدود چندین سال است که امکان انتشار آگهی دستگاه‌های دولتی در خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری فراهم شده است. در این رابطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورالعمل اجرایی تهیه و ابلاغ کرده است.
هیچ کشوری وجود چنین کاسبان وطن فروشی را تحمل نمی‌کند می‌توانید به قوانین رسانه‌ای آنها سری بزنید. هیچ کشوری به چنین حق‌العملکارهایی اجازه نمی‌دهد، اخبار و تحلیل‌های کذب را تحت عنوان «آزادی بیان» به خورد مردم دهند. چه رسد به این که از آنها حمایت‌های مالی کرده و در روزی مثل روز خبرنگار و یا جشنواره مطبوعات، با جایزه تشویقشان هم بکند.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 19 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 18 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 16 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
تعطیلی کل رسانه به خاطر یک یا چند محتوا، سنت سیئه ای بازمانده از دوران گذشته است که انتظار می رود در نظام جمهوری اسلامی مختومه و به عنوان سند افتخاری برای آن در تاریخ ثبت شود. از مسوولان گرامی و خاصه روسای محترم سه قوه انتظار می رود وجهه همت خود را مصروف این امر مهم گردانند.
اگر برای موضوعاتی چون پنهانی بررسی کردن قانون حجاب، فیلترینگ وحشت‌آور، اخراج اساتید، خالص‌سازی و نظایر آن، حرف حساب داریم به میدان بیاوریم وگرنه روشی که این روزها توسط برخی چهره‌های سیاسی و فرهنگی مد شده است حتی در خانواده خودشان خریدار ندارد. این را با اطلاع می‌گویم.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 14 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) با این وزارتخانه گفت: ما از ایسپا خواستیم تا در حوزه میزان شادی مردم نظرسنجی کند که نتیجه حاصله بیانگر میزان شادی ۶۵ درصدی مردم بود. پس از ارائه نظرسنجی، عده‌ای نسبت به نتیجه انتقاد کردند و بار دیگر این نظرسنجی انجام شد و نتیجه بازهم همان ۶۵ درصد بود.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 13 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 12 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
رسانه همان‌اندازه که محل نقد و طرح ایرادات و آسیب‌شناسی مشکلات و کمبودهاست، جایی برای امیدآفرینی و بیان موفقیت‌ها و معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهاست.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 11 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 09 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز 08 شهریور ماه ۱۴۰۲ را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.