قرآن و عترت و حج

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مذهبی ایران، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

شرع مقدس اسلام به ازدواج عنایت و تأکید فوق العاده ای دارد. رسول خدابه مسلمین در امر مهم ازدواج تأکید فراوان کردند و از آن طرف مجرد بودن را مکروه شمرده اند.
أمیرالمؤمنین علی علیه السلام در روایتی به بیان نکاتی پیرامون دنیا و آخرت پرداختند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات از هموطنان دعوت کرد به مناسبت میلاد امام علی(ع)، با تأمین هزینه یک کاشی از طرح توسعه حرم امام حسین(ع) و حک نام پدر خود بر پشت آن، هدیه‌ای متفاوت به پدران اهدا کنند.
لیلة الرغائب شب آرزوها نیست؛ شب اشتیاق و میل و رغبت و آرزومندی است؛ شبی عاشقانه بین خدا و بنده‌ها. این شب اعمال و آدابی دارد که در این ویدیو به آن پرداخته‌ایم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با اشاره به جایگاه مهدویت در اعتقادات شیعی خاطر نشان کرد: امروز مهدویت مورد تهاجم و تعرض دشمن است. بدانید که عزت، آبرو و اصالت حوزه علمیه، مرجعیت و ولایت فقیه به مهدی آل محمد (عج) است.
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم:

نمی‌توان و نباید مردم را نادیده گرفت

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از تمامی مسئولینی که برای انقلاب اسلامی گامی برداشته‌اند، گفت: برای اینکه احکام الهی در جامعه اجرا شود باید همراهی و پذیرش عمومی در جامعه رقم بخورد. نمی‌توان و نباید حضور مردم را نادیده گرفت؛ چرا که حضور مردم کلید و رمز موفقیت‌هاست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دیروز سازمان حج اعلام کرده کسانی که بخواهند، پول به آنها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد. هماهنگی ها لازم در این زمینه انجام شده است.